čtvrtek 14. prosince 2017

Znáte Black Friday?

Že nevíte, o co jde? A máte rádi nakupování se slevou? 

Pak mám pro vás jedno moc pěkné krátké video, které mě dnes zaujalo a nedalo mi je s vámi v době předvánočních (ale také blížících se každoročních povánočních slev) nesdílet.

Zdroj obrázku: https://pixabay.com

Jsou lidé poučení, ale bohužel i zákazníci neznalí a snadno manipulovatelní... A na to hřeší prodejci... Malý exkurz pod pokličku psychologie nakupování.

Video ke shlédnutí naleznete zde.

Krásný den

A.

Poznámka pod čarou - Black Friday (neboli česky "černý pátek") je označení dne na konci listopadu, ve kterém se prodejci hromadně uchylují k prodeji zboží za "výrazně" nižší ceny. Zpravidla jde o období několika dnů, které černý pátek následují. Tento zvyk pochází z USA a Kanady a má svůj původ v událostech kolem první světové obchodní krize v roce 1929. Více např. zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna