sobota 2. prosince 2017

Pro nás...

... domů jsem si vyrobila letos rovnou dva závěsné adventní věnce - jeden tradičně ke vstupním dveřím, druhý pak na terasu. 



A stejně jako loni, opět na přírodní vlně :-)

Pomalu začínám s adventním zdobením v bezprostředním okolí domu. Jen je to v tuto chvíli takový mix podzimně-zimní dekorace - mně je té podzimní výzdoby s dýněmi líto, jsou zatím v bezvadném stavu, tak proč je hned vyhazovat... když advent s Vánocemi netrvají týden, ještě si "čistokrevně" vánoční výzdoby užijeme až až :-)

Některé dekorace znáte už z loňska, pár nových (např. lucerna či skřítek přibylo :-)



Krásný začátek adventu (věřili byste, že jsem si včera ještě do oběda myslela, že první balíček na adventním kalendáři budou děti rozbalovat až v neděli? :-) Naštěstí jsem si svůj fatální omyl uvědomila ještě dříve, než děti dorazily od spolužáků a kamarádů ze školy/školky řádně naočkované domů a začaly to u mne reklamovat... nějak jsem se nemohla do toho 24. dne, který má nastat ve Štědrý den, dopočítat a pořád mi dva balíčky nadbývaly... :-)))

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, při pohledu na všechny ty dekorace si říkám, že jste hračička ;).Je vidět, že to vaše bydleníčko je celé o srdíčku.Moc hezké bydlení máte.Určitě jste spokojená rodina i všechny návštěvy musí u vás být.Užijte si advent v pohodě a ať se tvoření daří.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, možná trochu jo :-) Děkuji za milou poklonu. A s tou spokojeností - já myslím, že my určitě a u návštěv budu doufat, že snad taky :-) Přeji hezké adventní dny A.

      Vymazat
  2. Aničko, moc krásná výzdoba. Věnce jsou úžasné a moc krásné..Měj se krásně a pěkné adventní dny.Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko Tvoje věnečky mám ráda. Nepřeplácané, takové milé...:-) D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna