pátek 22. prosince 2017

Klopyty klop...

... aneb "koníček" pro naši malou milovnici těchto krásných čtyřnohých tvorů :-) Jako vánoční hand-made dáreček. Ona už nějakou dobu řehtá, frká a klopýtá po zahradě i bez něj... ale takto to bude přeci jen o něco autentičtější... myslím, že sousedi už jsou zvyklí :-))




Ještě bych dneska ráda stihla vyrobit z koženky uzdu... ale kdyby to nevyšlo... tak, myslím, udělá radost i tak... .-)

Tak mám i s uzdou :-)



Krásný den

A.

14 komentářů:

  1. Tak to je moc krásný dárek !!! Nápaditý! Radost bude určitě veliká.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji. Viki je taky tak trochu unikát - myslím, že není úplně typická malá slečna jejího věku... panenky jí nikdy moc nebraly, je to takový "hořák", jak říká můj muž. Hodně energie, kterou je třeba vybít... A "koníkování" do toho tak nějak zapadá :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  2. Koníček je krásný. Také jsem před cca 2 lety chtěla takového vyrobit pro Myšáka, ale zůstala jsem jen u toho nápadu. Realizace pokulhává. Možná příští Ježíšek přinese něco takového.
    Hezký den, pohodové Vánoce a krásný a úspěšný rok 2017 přeje Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, vidíš to a já měla na světě poměrně rychle .-) Takže třeba příští Vánoce třeba i u vás doma?... :-) Krásný večer i šťastné a veselé Vánoce a v novém roce 2018 jen to nejlepší!

      Vymazat
  3. Aničko, koník se moc povedl. Přeji co nejkrásnější Vánoce :-). ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZaZo, děkuji za komentář. Mám radost, že se líbí. I Vám krásné Vánoce v kruhu těch nejmilovanějších :-) A.

      Vymazat
  4. Ten je naprosto úžasný! A Mat také. Sleduji Váš blog pravidelně, jste moc šikovná! Přeji krásné Vánoce! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky za milý komentář i pravidelné návštěvy na blogu :-) Krásné svátky i Vám A.

      Vymazat
  5. Aničko, Ty jsi opravdu Tryskomyš (možná jsem Ti to již někde psala);-). Je krásný. :-) Pěkný den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to je asi ten nejroztomilejší kompliment, co jsem v poslední době dostala :-)) Děkuji a krásný večer přeji A.

      Vymazat
  6. Aničko,opět povedené dílo.Krása.Přeji Vám překrásné vánoční svátky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji :-) Přeji krásné Vánoce i Vám i celé Vaší rodině. A.

      Vymazat
  7. Krásný koník, maličká bude mít určitě radost, letos jsem se také snažila ke každému koupenému dárku vyrobit dárek svůj, mýdla, polštářky s pohankovými slupkami, koše z papíru a dnes ještě vyrobený batůžek - vak z rifloviny. Čekám až dítko usne a jdu ještě došít sovičku, toť mé přípravy na vánoce...ale máme i trošku napečeno a před chvílí jsem vytáhla z trouby štolu :-). Krásné vánoce, zdraví Petra z Hodslavic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji za návštěvu i komentář. Mám radost, že je lidí s takovým přístupem víc :-) Krásné Vánoce přeji A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna