pátek 15. prosince 2017

Začínáme ladit...

... na adventní notu trochu i doma .-) Zjistila jsem, že jsem v předchozích letech vyprodukovala tolik vánočních dekorací, že je opravdu z čeho vybírat a je toho tolik, že část letos ani nevyužiju...



Při tom přehrabování se v krabicích jsem objevila i mnoho háčkovaných vloček, které už jsou bohužel zažloutlé a bude třeba je znovu vyprat, vytáhnout a naškrobit... S další stovkou injekčních jehel, které na vytahování háčkované krajky používám, by to ale neměl být až takový problém... :-)

Dělala jsem také trochu škatulata hejbejte se - aby bylo více prostoru kolem jídelního stolu, obzvlášť když dorazí naše širší rodina, a nemusela jsem stolem otáčet, když jej rozkládám, přesunuli jsme s mužem dýhovanou komodu na místo závěsné oranžové skříňky. Závěsná skříňka pak putovala na opačný konec pokoje dopředu :-)

Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Ahoj Aničko, vytvořila jsi pro nás krásnou rekapitulaci. :-) Jo, jo, podobně to mám i já. ;-) "Objevuji" zapomenuté... Zajímalo by mě, jak jste to v kuchyni vymysleli. Nedáš fotečku? ;-) Přeji pěkný den! D. :-)
    P.S. Jak jste na tom se sněhem? U nás vždy malinko napadne, aby to děti naladilo a odpoledne už nic, hází po sobě špínu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo, my jsme neměnili kuchyni, ale okolí jídelního stolu v obývacím pokoji :-) Fotku můžu vložit, až nafotím .-) Jinak ke sněhu - u nás teď poslední týden ani vločka :-( Takže jste na tom přeci jen o trochu líp .-) Krásný den A.

      Vymazat
    2. Jasně, já zapomněla, kde máte stůl. ;-) Já právě myslela, jak jste ho přesunuli. Stále přemýšlím nad tím naším...
      Píšu na počítači článek (u okna) a koukám, jak se to zase sype. Děti ve škole na tom budou podobně. Tak snad k vám také dorazí. ;-) D.

      Vymazat
    3. Dášo, my jsme nepřesouvali stůl, ale dýhovanou komodu, která byla v jeho blízkosti, abychom si kolem něj uvolnili více místa. Komodu jsme přesunuli ke zdi, kde byla dříve závěsná skříňka s oranžovými dvířky a tu jsme zase přesunuli do přední části obýváku... Já vložím foto, ale dneska jsem už úplně vyřízená, ještě pověsím jednu várku vypraného prádla a jdu se natáhnout. Dala jsem si na dnešek koncentrovaný vánoční úklid - včetně umývání oken v celém domě - a mám vážně dost. Dnes budu usínat brzy a s pocitem velmi dobře odvedené práce :-))

      Vymazat
  2. Krásná adventní mozaika, Aničko! nepochybuji o tom, že máš doma tu správnou sváteční atmosféru!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji :-) Krásné adventní dny i Tobě A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna