čtvrtek 21. prosince 2017

Mat...

... je kouzelná postavička slovenského seriálu, která se svým parťákem Patem realizuje jedno kutilské dobrodružství za druhým. Žádný problém nezůstane bez řešení a že bude jaksepatří kreativní, nemůže být pochyb ani na vteřinu :-)

V úterý v noci jsem dotáhla svůj háčkovaný výtvor do finále.

A tady je výsledek.


Kdo by chtěl zkusit také, může postupovat podle návodu od Jany Figlárové.

Teď jen zabalit a čekat, co na něj řekne Jiříček pod vánočním stromečkem .-)

Mějte se krásně.

A.

20 komentářů:

  1. Aničko, je úžasný !!! :o)
    Já si myslím, že to bude TOP dárek pod stromečkem pro Jiříka.
    Hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko,tak ten je tedy božííí.Prostě je dokonalý.Jiříček bude nadšený.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Podle toho odkazovaného návodu to šlo jedna báseň :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Týý jo, Aničko, ty jsi machr! Mat je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, dlouho už jsem u tebe nebyla a tak jsem se potěšila tvým tvořením Sedačka už nyní vypadá krásně . Pat a Mat jsou kouzelní, jako by vystoupili z obrazovky - jak "živí". Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, díky za návštěvu a milý komentář. Jen opravím - zatím je jen Mat, Pata budu dělat až po Vánocích (nebo ještě během Vánoc...? .-)) Krásný den A.

      Vymazat
  5. teda Ani, to snad ani není možné (jasně, že je :-) ), Ty jsi tak šikovná, fakt! nadšení z něj určitě bude! Margit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margit, já myslím, že šikovných nás je spousta - jen některé to o sobě (ještě) neví nebo si to nechtějí připustit .-) Ale moc děkuji za kompliment :-) Krásný den A.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji, mám radost, že má úspěch :-) Krásný den A.

      Vymazat
  7. Aničko, ten je jak originál! Jiříček bude koukat. :-) A ještě se mi líbí květník, u kterého odpočívá. To jsi také tvořila? Přeji pěkný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-) Obal na květináč není můj - koupila jsem si jej už v létě od jedné šikuly od Olomouce .-) Krásný den A.

      Vymazat
  8. ... paráda, moc se povedl. Krásný dárek. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, díky za zastavení i hezký komentář. Krásný den A.

      Vymazat
  9. Aničko,
    já věděla, že ještě dáš i Mata !
    Ještě, že ten Ježíšek tě má!
    Má o starost míň, když u takhle s háčkem, nejen, pomáháš ;-D
    V příštím roce Tě asi oslovím, aby jsi Šímovi uháčkovala nějaké pěkné auto ;-)
    To je samozřejmě legrace, i když,...
    Jsi prostě Nejlepší Ježíšek a maminka co, zatím virtuálně ,znám!
    Ať všechny dárky rozzáří oči tvým dětem pod stromečkem!
    A tebe zahřeje u ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já mám jenom Mata, Pata budu teprve háčkovat .-) Děkuji za milou virtuální poklonu :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna