neděle 31. prosince 2017

PF 2018

Milí čtenáři a čtenářky, děkuji za vaši přízeň v uplynulém roce, všechny komentáře, které jste po sobě na blogu zanechali i soukromé zprávy, které jsem od vás dostala. Ačkoliv jsem se s většinou z vás naživo nepotkala, mám často pocit, jako bychom se znali sto let :-) Na druhou stranu mě moc těší, že se nám podařilo s některými z vás posunout naše virtuální přátelství a zhmotnit je i do podoby cenného osobního setkání. Taková patří mezi nejlepší dobíječe dobré nálady, jaké znám :-)

Přeji vám všechno nejlepší do nového roku 2018, od kterého nás dělí už jen pár krůčků.  Ať vás v něm neopouští zdraví a pozitivní mysl a daří se jak vašim osobním, tak pracovním projektům, do nichž se pustíte. 

Přiložené koláže přináší malé ohlédnutí za uplynulým rokem (který byl skutečně hodně nabitý) nejen u Agnieszky, ale také v naší kvetoucí zahradě, neboť ačkoliv jde o zdánlivě neslučitelné směry, jedna část bez druhé by v mém případě znamenala, že už by to byl úplně jiný člověk, že by mne kus chybělo. A obě, stejně jako moje rodina a přátelský vztah k ostatním blízkým lidem činí můj život naplněný a spokojený.

Krásného Silvestra!





Anička

22 komentářů:

  1. Milá Aničko.Děkuji za Tvé dva krásné blogy.Vždy se člověk něco nového dozví ať to jsou nové techniky a nebo o kytičkách.Přeji Ti i celé Tvé rodince hodně zdraví,lásky,spokojenosti.No a nesmím zapomenout na tvůrčí tvoření.Šťastný rok 2018.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za komentář. Ani nevíš, jakou radost mi udělal :-) Krásný nový rok A.

      Vymazat
  2. Milá Aničko, i já děkuji za rok s tebou a tvými blogy. Přeji šťastný nový rok 2018 a těším se zase nashledanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuji a krásný nový rok přeji A.

      Vymazat
  3. Milá Aničko, já děkuji, že se s námi ochotně dělíš o své poznatky, předáváš dál rady týkající se Tvých různých zálib, činností a já je ráda využívám (ač jsi proti mně mládě a mělo by to býti spíše naopak ;-)). Přeji Tobě i Tvým blízkým příjemné prožití posledních hodin tohoto roku a do nového roku hlavně hodně, hodně zdraví, elánu a chuti do Té práce i nového tvoření. Užijte si každičký den, který přijde... Pa, Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já se nikomu do občanky ani rodného listu nedívám. Člověk je tak mladý/starý, jak se cítí... a já jsem podle toho asi opravdu takové trochu ztřeštěné mládě :-) Moc děkuji za přáníčko do nového roku a přeji i Tobě jen to nejlepší A.

      Vymazat
  4. Aničko,krásné ohlédnutí.Přeji celé vaší rodince pohodový a hlavně zdravíčko v roce 2018.😇Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Anicka, prajem celej rodinke stastny a vesely novy rok, prezite ho v zdravi a v pohode. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuji a i Tobě všechno nejlepší do nového roku. A ať Ti to jde stále tak dobře s vařečkou, za fotoaparátem i při tvoření :-) A.

      Vymazat
  6. Aničko, ať je pro tebe i tvé blízké nový rok naplněn štěstím, zdravím, láskou, pohodou a radostí.
    Jsem moc ráda, že jsem tě virtuálně "poznala".
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, moc děkuji za přání. Krásný nový rok A.

      Vymazat
  7. Šťasný, veselý a zdravý rok 2018! a těším se na další příspěvky tvého blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za přáníčko. Krásný nový rok i Tobě A.

      Vymazat
  8. Zdravím Aničko, krásný rok 2018, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, taky moc zdravím a děkuji :-) Krásný nový rok A.

      Vymazat
  9. Aničko, měj krásný a zdravý nový rok!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc díky za zastavení i přáníčko. Krásný nový rok A.

      Vymazat
  10. Aničko sice pozdě, ale přeji ti nádherný, veselý, tvůrčí nový rok 2018 prožitý ve zdraví a radosti. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, pozdě? To ani náhodou! :-) Moc děkuji za milé přáníčko. Krásný nový rok A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna