pátek 8. prosince 2017

Háčkovaný zvoneček...

... po několika kouscích jsem letos zatoužila i já. Grafické návody ale mají jeden malinkatý problém... člověk nikdy neví, jak velký výrobek nakonec z pod háčku vyleze. Takže mám háčkovaný zvon... Byl docela kumšt sehnat formu zvonku, na který bych jej mohla vypnout a naškrobit... Do třetice všeho nejlepšího se ale zdařilo :-)



Bim bam a já jdu na další .-)

Mějte krásný den

A.

18 komentářů:

  1. Aničko, takový jsem ještě neviděla, moc se Ti povedl. :-) Já háčkovala jen maličký a ten jsem škrobila v ruce, kamarádka ho má na větvičce.;-)). Vločky podle Tebe již mám hotové, jen je naškrobit. Přeji pěkný den. U nás leje. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-) Mám radost, si vyzkoušela i nové vločky. Jinak u nás bylo dneska docela hezky... ale zítra nás déšť asi taky nemine... Tak pohodový víkend třeba doma v křesílku :-) A.

      Vymazat
  2. Bim bam :-) je krásný !!!! Takový neokoukaný!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se povedl, je nádherný. Přeju krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, moc děkuji za ohlas. Mám radost, že má můj "zvon" úspěch :-) Krásný víkend i Tobě. A.

      Vymazat
  4. Je pěkný Aničko, no trochu větší, ale co :o))). Zvonek jsem ještě nikdy neháčkovala, tak třeba také někdy...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, to bych musela háčkovat nějakou nitkou a ještě menším háčkem, aby to byl prcek :-))) Ale jo, já ho mám ráda. Aspoň se neztratí! .-) Krásný víkend A.

      Vymazat
  5. Aničko,
    tak ten teda je :-)
    Nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji :-) Zvonisko jako malované, viď? :-) Krásný víkend A.

      Vymazat
  6. Aničko, moc se ti povedl. Zkušenost nemám, ale vypadá velmi hezky, tak třeba někdy... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, Aničko zvoneček je nádherný,háčkovat umím ,ale raději pletu.Teď doplétám zimní čapku vnučce z lamý vlny s copánkama.Těším se na váš další příspěvek co jste tvořila,tak nějak mě vždycky nakopnete do dalšího tvoření.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. A s tím nakopnutím - já bych jej potřebovala přesně naopak, k tomu pletení, tam jsem skončila u čepic a provlékacích šálek, dál jsem se nedostala .-) Krásný víkend A.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Šárko, děkuji :-) Hezký druhý adventní víkend A.

      Vymazat
  9. Aničko, ten je krásný! Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo a Ty moc hodná :-) Děkuji a krásný advent přeji! A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna