pondělí 23. července 2018

Výšivková...

... mánie u Agnieszky pokračuje! :-)

Po džínových šatech a bílé bavlněné košili se chystám vylepšit výšivkou další kousek svého šatníku.

Docela si libuji v ozvláštňování outfitů různými doplňky, ať už jde o bižuterii na krku, rukou či v uších, šátky, punčocháče (těch už mám taky pěknou sbírku) ... a nebo OPASKY A PÁSKY. Často dokážou dodat šmrnc a originalitu i úplně obyčejnému oblečení.

A právě jeden takový bych si ráda vyrobila a výšivkou ozdobila.

Mrkněte na mou inspiraci .-)


Krásný den

A.


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Péťo, jsou. Pro mě to byla láska na první pohled :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Aničko, ty pásky jsou všechny překrásný. Měj pěkný den.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsou. Já jsem z nich úplně unešená už nějaký čas... Snad ten můj se jim alespoň trochu přiblíží :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko, ten tvůj bude ještě krásnější.Já jsem se dala po večerech a chvilkách na pletení šátků .Budou to dárky pro dcery a jinak malují zahradní domečky, které mi vyřezat můj milovanej 18 letý vnuk.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za povzbuzení a motivaci. Jinak k tomu pletení šátků a domečkům - určitě to budou krásné dárky a domečků, těch není nikdy dost. Já jsem ráda za každý dřevěný domeček, který doma (v okolí domu) mám :-) Je fajn, že už máš šikovného vnuka, který Ti připraví dřevěný polotovar. Krásné dny plné radostného tvoření A.

      Vymazat
  4. No Aničko, jsem za vnuka šikovného ráda.Několikrát jsem prosila muže ,ale asi bych se nedočkala.Jinej druh než my.Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna