úterý 17. července 2018

Červenopuntíková srdcovka,...

... kterou mi ještě s jedním dalším kouskem na přání ušila má šikovná nejmladší sestra, aby kovářovic kobyla nemusela chodit bosa... :-)


Krásný den

A.

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Péťo, moc děkuji :-) Nevím, líbí se mi tak, že jsem schopna ji vytáhnout s červenými nebo černými punčocháči i na podzim :-))) Krásné dny A.

      Vymazat
    2. No jasně, proč ne 😊 Trošku ti tu šicí sestru závidím. Je šikovná 😊

      Vymazat
  2. Jé, jako maková panenka ;-)
    Sluší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, ještě lepší, já mám i puntíky :-))) Děkuji za ohlas a krásný den přeji A.

      Vymazat
  3. To je taková nádhera!
    Krásné léto přeju, bodejť by nebylo, v takové sukni!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sukně :-)
    Na léto jak dělaná.
    Jana :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za ohlas. Myslím, že bude hodně oblíbená :-)) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Marci, díky za nakouknutí i kompliment :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna