čtvrtek 19. července 2018

Dokončená recyklovaná košile s ruční výšivkou.

Chtít po mém muži, aby mi udělal 1 fotku, na které mi nebudou všude kolem hlavy poletovat vlasy, nebudu na něj zrovna mluvit a mohutně u toho gestikulovat rukama a současně mi nebudou vidět i osmičky na obou patrech, je nadlidský úkol. 20 fotek za 20 vteřin a jde si po svých :-)

Finálně finální. Lepší už to nebude :-)

Koho zajímá vývoj, pak mrkněte tady, tady a tady .-)



Mějte krásný den

A.

24 komentářů:

  1. Aničko,pěkné ráno.Tak to je tedy bomba.Vyšívka je nádherná,jak by tam měla být od novoty.Jsem zvědavá do čeho se s jehlou pustíš teď.Já se Ti musím pochlubit,knížka už je někde na cestě ke mě.Moc se těším.Paapa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také přeji krásné ráno :-) Děkuji za ohlas. Mám radost, že se Ti mé tvoření líbí, znásobuje to to potěšení z vlastní realizace výšivky. Jinak už pár dnů vím, do čeho se pustím... jen si k tomu budu muset pár věcí předpřipravit. Ten výrobek, který mám v plánu vyzdobit výšivkou totiž ještě musím vyrobit nebo minimálně nastříhat pohledovou část, abych měla nač vyšívat. Mám radost, že se Ti má vyšívací "bible" podařila sehnat tak brzy. Přeji hezké chvilky u čtení a hlavně vyšívání. Knížka je psaná čtivě, věřím, že Tě potěší. Krásný den A.

      Vymazat
  2. Každý se za Tebou otočí! Nemá to chybu.
    Těším se na to další :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, výšivka na košili skvěle sedí a tobě moc sluší! :-) Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji :-) Mám z ní opravdu velkou radost. Už jen proto, kolik let jsem se s obavami (úplně zbytečnými) tomuto typu výšivky obloukem vyhýbala. Člověk prostě musí zkoušet a pokoušet se překonávat. Často to nevyjde na první dobrou, ale když to člověk nevzdá a zkouší dál, časem se stále zlepšuje a posouvá :-) Což mi připomíná další mé dlouho spící přání... poslední můj pokus o drhaný výrobek se datuje do mých časně pracovních let... .-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Aničko, i mně se výšivka mooooc líbí. A s muži je to někdy složité :D nemají tu trpělivost, viď?!! :)
    Pěkný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji :-)) A s chlapy to vidím tak - oni jsou trpěliví, ale v tom, co je baví .-) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Aničko,
    wau sice jsem viděla výšivku na vlastní oči rozpracovanou, ale tohle předčilo všechna očekávání!
    Strašně se mi výšivka na bílé košili líbí a tobě sekne :-)
    Nakonec tvůj muž na fotce zachytil vše, košili, celou tvojí postavu i s úsměvem !
    Řekni mi, jak to, že ti pod rukama vznikne vždy krásná ruční práce ?!
    Takové holky se rodí jen pod Beskydami ? ;-)
    Mimochodem, prý u Vás od začátku týdne hodně prší ? :-o
    U nás celý den včera také lilo, zrovna jsem Šímovi naplánovala výlet s babičkou lodí :-(
    A dnes už to vypadá, že se sluníčko dere z mraků a opět bude léto :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky za krásný komentář :-)

      Nevím, jestli vznikne pod mýma rukama vždy krásná ruční práce... ale někdy ano a to mě posune vždycky dál :-)

      Hlavní zlom, který u sebe vnímám jako zásadní, pokud jde o zlepšování svých rukodělných dovedností, je vnitřní smíření se s tím, že věci nemusí být vždycky super dokonalé, že i nedokonalost může být milá a hezká a hlavně, že se chybami učím a tím pádem posouvám dál.

      Zní to samozřejmě, ale ruku na srdce, obzvlášť pro ty, kteří patří mezi puntičkáře, je to hodně těžký souboj se sebou samotným. Stále jsem punťa, ale snažím se být na sebe víc "hodná" a ocenit nejen výsledek, ale i tu cestu, která k němu vedla. Navíc já jsem docela tvrdohlavá a umím být velmi houževnatá, když mám silnou vnitřní motivaci :-)) O totéž se snažím i u našich dětí.

      U Viki už trochu vidím pozitivní výsledky toho přístupu. Nevzdává věci tak často a když občas vytrvá až do konce a věc se podaří. Vždycky mě potěší, když mi připomene, co jsem jí říkala na začátku. Že se nemá vzdávat, když se hned všechno nepodaří, ale zkoušet, zkoušet, zkoušet... že to jednou prostě musí vyjít :-)

      Když si člověk dovolí chybovat, je to velká úleva a ruce pak nejsou tolik svázané :-)

      Jinak takové, i mnohem šikovnější se rodí všude po světě .-)

      K počasí - ano, prší, v pondělí ráno jsem vezla děti k babičce, to bylo ještě fajn, ale pak už se to zkazilo a prší a prší... ale mně to alespoň neodvádí od práce, dokonce se mi daří si zajít vždycky brzy ráno i zaběhat, aniž bych úplně zmokla :-) Musím trochu nadehnat čas, příští týden mám zase "posádku" doma a mělo by být krásně... tak budeme snad trochu "špacírovat" po světě :-)

      Krásné dny A.

      Vymazat
  6. Krásné a vkusné! A opravdu potřebuju vědět, jak to všechno pořád stíháš!
    Mávám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc díky za poklonu :-) A k dotazu - nestíhám, to jen tak vypadá .-) Krásný den A.

      Vymazat
  7. Anicka... tak to je nadhera... Obdivujem a tlieskam... Velmi ti svedci... pozdravujem L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, díky za zastavení i milá slůvka k mému poslednímu vyšívacímu projektu :-)))

      Krásný den A.

      Vymazat
  8. Aničko, košile je nádherná. Ale čekala jsem to. Fakt. Na co sáhneš, to prostě frčí. Umíš. Blahopřeji moc, šikulko.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji. Hezky se to čte :-) Tak já budu i nadále zkoušet a pokoušet .-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat
  9. V tvých rukách mne vůbec výsledek nepřekvapuje, prostě z jednoduché bílé košile se stal naprostý originál, který opravdu upoutá zrak. Velmi povedené Aničko. Jsi nesmírně šikovná. Já jsem docela puntíčkář, detailistka, tak vím o čem mluvíš/píšeš :o))).
    Krásný den ti přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, jsi hodná, děkuji za komplimenty :-) Zdravím Tě z klubu "punťů a puntíků" :-))) Krásný den A.

      Vymazat
  10. Aničko, krásná práce a sluší ti.
    Hezký den přeji.Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna košeľa, páčia sa mi vyšívané oblečenia a táto nemá chybu.
    Prajem pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, děkuji za návštěvu i pochvalu. Z vyšívané "módy" jsem taky unešená :-) Hezké dny A.

      Vymazat
  12. Aničko, nádhera !!!! Vypadá to úžasně !!!! Jsi moc šikovná ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky za zastavení i milý komentář :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna