neděle 22. července 2018

Bylo to "fajne a pěkne"...

... z Čeladné na Malou Stolovou (z té nás minulý měsíc vyhnala BOUŘKA), Folvark (1060 m n.m.) a Velkou Stolovou (1046 m n.m.). 


Tentokrát bouřka nehrozila, ale Viki začal po cestě bolet sval na zadní straně krku, tak jsme ji s tatínkem raději poslali odpočívat zpět do základny v autě pod kopcem a zatáhli ty poslední dva jmenované "kopečky" s Jirkou za celou rodinku sami :-)

Další dvě beskydské tisícovky v kapse, 19 km v nohách, spousta krásných výhledů, příjemná horská teplota... prostě "fajne" to bylo :-)

Krásný zbytek neděle

A.

2 komentáře:

  1. Aničko, fajne místo, fajne fotky. Jste úžasní, jak vám to šlape. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za zastavení i milý komentář :-) Vypadá to, že se pomalu začíná přenášet naše láska k horám i na děti... Na tu třetí tisícovku mě přemluvil Jiříček, já bych to jinak asi vzdala a spěchala dolů, aby na nás Viki s tatínkem nemuseli v autě čekat dlouho :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna