úterý 24. července 2018

V duchu folklóru...

... rozjíždím svůj další vyšívací projekt. Do vyšívaných pásků jsem se zamilovala na první pohled.


Snad ten můj se těm z inspirací alespoň trochu přiblíží. Při volbě barvy pásku jsem byla odvážná a vrhla se do červené. I když fotky trochu klamou a červená je na nich světlejší a křiklavější než v reálu, i přesto bude pásek jednou nepřehlédnutelný (vidíte ten můj optimismus? Já jej chci vážně dokončit a pak hrdě nosit :-))). Ale jak zpívá Jarek Nohavica v jedné ze svých písní, jdu do rizika .-)

Motiv jsem hledala dlouho a když už ho měla, překreslila a začala konečně i vyšívat, trochu jsem proklínala sama sebe. Vůbec se to nezdálo, ale tak titěrné vyšívání jsem už dlouho nedělala :-)

Jsem sama zvědavá, co z toho nakonec vyleze. Snad něco hezkého a nositelného. Jinak bude "repeté" .-)

Krásný den



A.

6 komentářů:

  1. Už teď se to Aničko, jeví dobře. Zase to bude skvost!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mně by stačilo, kdyby to bylo "jen" pěkné :-) Tak uvidíme .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, já jsem si myslela, že budeš vyšívat červený.Já bych tu barvu zvolila taky.A žádný obavy, jseš krásná ,baba' a postavu máš super.Já když byla mladá , tak jsem si ušila červené plátěné šaty na ramínka a vyšila ozdobný lem .K tomu italské boty na 10cm podpadku taky červené.No ženský mě neměly moc ráda v práci.Zato kolegové ano.Měj hezký den.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já vím, v některých věcech jsem krutě předvídatelná :-))) Historka z mládí mě pobavila. Já už kolegy a kolegyně ze zaměstnání nemám, co jsem na volné noze. Takže ledaže by mě pak neměly rády babičky ve vesnici .-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko, už teď to vypadá krásně !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky za povzbudivý komentář :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna