pondělí 30. července 2018

Už jen...

... sešít spodní šev, přišít na bocích stuhy na zavazování a můžu s novým páskem vyrazit do světa :-)



Výšivka je dokončená, dávám tomu hodiny a bude celý pásek .-)

Krásný den

A.

12 komentářů:

  1. Ty jsi Aničko, velká šikulka. Je to moc hezké!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji, mám finálně hotovo, viz dnešní příspěvek :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, krásný. :-) Zakázky se pohrnou. ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za ohlas. To mě těší, že se Ti líbí :-) Finální kousek je na světě .-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Zdravím Aničko.Ale,že se Ti tedy povedl.Moc pěkná práce.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Mám z něj opravdu velkou radost (finální podoba v dnešním příspěvku). Nastartoval mě na další projekt .-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ilonko, opravdu? Tak to si mě moc potěšila :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Leni, díky za zastavení i milý komentář :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna