pondělí 2. července 2018

Když moc chcete...

... a sublimační fix, kterým jste si předkreslili motiv výšivky, neúprosně mizí z látky rychlostí blesku, máte velkou motivaci rozdělanou práci brzy dokončit :-)

Staronové džínové šatky s červenou ruční plnou výšivkou :-)


Líbí se mi tak, jak jsou. Na druhou stranu vrchního dílu bych už výšivku nedávala. Ale uvažuji ještě o výšivce na spodním díle - do kříže, tedy na pravou stranu šatů, co myslíte?

Krásné dny

A.

16 komentářů:

  1. Aničko, to je nádherné, výšivka šaty obohatila výrazně. Já už bych asi do spodní části neumisťovala. Moc se ti to povedlo!!
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc děkuji za ohlas. Mám radost, že mají šaty s výšivkou úspěch i u Tebe :-) S výšivkou ve spodní části stále váhám, tipovala jsem, že mi ji většina posvětí a zatím to vypadá přesně naopak .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Noooo, krásne si to zvládla ... :) šaty výšivka oživila ... a tiež by som dole nič nedávala ... a keď, tak len niečo malé, jemné ... Prajem pekný pondelok ... L. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuji. Mám z té výšivky opravdu velkou radost. Moc mě to navnadilo do dalších a už pátrám v šatníku, co dalšího bych výšivkou zpestřila :-) Díky za názor k výšivce na spodním díle. Navzdory té početní převaze pro to nechat šaty tak, jak jsou, o ní vážně uvažuji. Tak uvidíme .-) Krásné pondělí i Tobě, Lauri. A.

      Vymazat
  3. Aničko teda nádhera.Já už bych dolu nic nevyšívala, ale každý má jiný vkus.Ty šatky výšivka neskutečně oživila a na modré červenou miluji.Hezké dny Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji za poklonu i názor na výšivku na spodním díle. Ještě se rozhoduji a zatím to vidím i přes ty opačné názory vás ostatních na její realizaci :-)) Ilonka to asi vystihla - když napsala, že si to stejně udělám po svém. Jojo, když si hlava něco umíní... :-) Kombinace modré a červené miluju. Krásné dny A.

      Vymazat
  4. Aničko,
    podobné riflové šatky také vlastním . Jen ta výšivka mi na nich chybí ;-)
    Moc se mi líbí kombinace červené s modrou a zvolila jsi krásný motiv .
    I já se přidávám k předchůdkyním, že další výšivky by bylo moc.
    Ale jak tě znám stejně si to uděláš po svém ;-)
    Je přece důležité , aby se to líbilo hlavně tobě !
    Krásné léto, dovolenou a až budete u nás v Orlických, ozvi se !
    P.S. Tady je další tip na výletování- http://hereckemuzeum.cz/, včera objeven jen zvenčí, také se tam chystáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, a určitě jsou taky Tvé oblíbené, viď? :-) K motivu - já jsem prostě "kvetoucí" ve všem, co dělám :-))) Ale vážně - hodně se mi začínají líbit i takové ty folklórní motivy, které se uplatní třeba i na moderním oblečení nebo doplňcích a dekoracích. Tahle výšivka - to je tak na půl cesty k ní :-) Ilonko, myslím, že si přesně vystihla, jak to cítím - když mám pocit, že to prostě bude ono, tak to udělám. Občas jdu i proti proudu, pokud cítím, že je to třeba. Zajímalo mě, jak to uvidíte s výšivkou vy ostatní a fakt bych si i vsadila, že většina to uvidí stejně jako já (vlastně jsem si to chtěla posvětit). No a vida, jsem vedle, jak ta jedle :-) K Orlickým horám - už se to blíží, v sobotu vyrážíme, odpoledne kolem čtrnácté přebíráme klíče od chalupy .-) Určitě se ozvu. Pošlu Ti mail s číslem na mobil na mě, budu ráda, když mi pošleš to své taky. Bude to takové operativnější než přes maily. Těším se, že se potkáme naživo :-) Za tip na výlet moc děkuji. Krásný den A.

      Vymazat
  5. Aničko, to je tedy paráda. Šaty jsi povýšila na luxusní kousek.
    Blahopřeji ti k dalšímu posunu.
    Šikulka veliká převeliká.
    Krásné prázdninové dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji za velkou poklonu. Moc si ji cením :-) Z šatů mám velkou radost a z toho "posunu" ještě větší. Nepřestává mě překvapovat, co člověk dokáže, když opravdu chce :-) Vidím to na sobě, na mnohých lidech kolem sebe i na dětech. Myslím, že to je jedno z největších mých životních "aha uvědomění", které chci svým dětem do života předat :-) Krásné prázdninové dny i Tobě a Tvé rodince

      A.

      Vymazat
  6. Aničko nádherná výšivka a šaty jsou díky ní originální. Další výšivku bych už nedávala.
    Hezké letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, moc díky za zastavení i pochvalu. Od takové šikulky, která vyšívá o sto šest, je to obzvláště cenné "vyznamenání" :-)) S tou výšivkou na spodní straně šatů zůstanu asi sama jako kůl v plotě... No uvidíme, když já si něco umanu... :-) Krásné letní dny A.

      Vymazat
  7. Aničko, to je taková nádhera! Výšivkou jsi šatky povýšila na naprosto originální model, paráda. Určitě je teď budeš nosit ještě raději než dřív. Já osobně bych už další výšivku nepřidávala, nebo jenom drobný motiv na opačné straně dole. Přeju ti nádherné letní dny a ať se daří vše, na co jenom pomyslíš,jsi moc šikovná. Zdravím, Věrka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji za krásnou zpětnou vazbu. Je to tak, mám z té výšivky na šatech takovou radost, že je teď budu určitě nosit ještě častěji. Výšivku dole na šatech jsem neplánovala nějakou velkoplošnou... ještě uvidím, jsem hodně nalomená. Nechám to ještě chvíli uzrát v hlavě a mezi tím asi "spíchnu" ještě něco dalšího. Vylovila jsem v šatníku jednu bílou košili, která by taky potřebovala trochu "povýšit" .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  8. Výšivka povýšila šaty na doslova šmrncovní. Asi bych to už nechala tak, ale každý máme svoje vidění. No, možná malý motivek v dolejší části by dojem nezkazil.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji za ohlas. Asi si ten malý motivek dole nakonec neodpustím... Ale uvidíme. Teď jsem rozjela další projekt - výšivka na bílé košili a zkouším u ní další svou vyšívací novinku - malování jehlou .-) Než to dokončím, ono v hlavě uzraje, zda jsou džínové šaty už finálně dozdobeny, nebo bude ještě malé dozdobení :-) Hezké dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna