neděle 24. června 2018

První...

... a za ní přijde ještě druhý, třetí a čtvrtý kousek. Skládací tašky pro čtyři různé dámy, které spojuje jedna profese ... .-)


Nový model s přední kapsou na pár drobností, bez podšívky, dlouhá ucha pro nošení přes rameno. Zaručeně "ECO" :-) Velikost tak akorát na menší nákup, velkou svačinku, pár pěkných knih z knihovny... 

Jako základ je použita béžová bavlna s lněným efektem. "Šťávu" dodávají tašce kapsa, poutko a ucha v proužkované červenobílé.

Šila jsem podle Jamaly, u které najdete i návod .-)

Hezkou neděli

A.

8 komentářů:

  1. Aničko, ta se opět povedla, ostatně jako vše, co vytvoříš. Nádhera.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, moc děkuji za poklonu. Mám radost, že se Ti mé tvoření líbí :-) Hezký zbytek neděle A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Aničko, pěkný kousek, ten červený proužek ji hezky oživil. :-) Také jsem již podle Jamaly šila. Prosím, kde jsi koupila tuto látku s lněným efektem, moc se mi líbí. ;-)Přeji pohodový zbytek neděle. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo, díky za ohlas :-) Látku už mám delší dobu, ale tipla bych si to na paní Podzimkovou (na mimibazaru prodává pod "Petr Podzimek"). Krásný zbytek neděle i Tobě A.

      Vymazat
  4. Moc prima skládací taška.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko,
    super skládací taška!
    Moc se mi líbí i volbou látek :-)
    Krásný celý poslední červnový týden !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji za ohlas :-) Už mám i ty ostatní .-) Také krásný závěrečný týden školního roku. A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna