středa 13. června 2018

Pro mámu a dceru...

... z Javornice další dva kloboučky laděné v romantickém duchu. 

Zdá se, že kombinace jemného potisku s ptačí klecí a květinou v kombinaci s drobným šedobílým zik-zakem má u malých i velkých dam úspěch :-)



Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Jé z látky s klecí a a květenou jsem taky šila, ale ne kloboučky, nýbrž prostírání.
    Kloboučky opět (jako vždy) podařené, budou určitě slušet.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji za ohlas :-) Tahle látka musí vypadat krásně snad na všem :-) Padla mi do oka tak, že zvažuji, že si jeden klobouček ušiji konečně i pro sebe... tak uvidíme, jestli mě někdo nepředběhne .-)

      Krásný den A.

      Vymazat
  2. ... moc pěkné kloboučky. Ráda na Váš blog zavítám a obdivuji zahradu a reportáže z ní i z Vašich cest. Děkuji za sdílení. A ptáčkovou látka mne také oslovila, šila jsem z ní povlečení :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji za milou návštěvu i komentář. Tak vidíte, povlečení mě nenapadlo, musí být nádherné! Vnukla jste mi brouka do hlavy... Pokud bych ji ještě sehnala v dostatečném množství, použila bych ji na povlečení i do naší ložnice :-) Hezké dny A.

      Vymazat
  3. Aničko, opět krása veliká. Jsi šikulka šikulková, obdivuji a pokouším se pomaloučku též šít.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji a moc fandím i Tvým šicím pokusům :-) Krásný nadcházející víkend A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna