sobota 9. června 2018

Kočičí mentolka...

... odteď i na nových Viktorčiných šatech z bavlněného úpletu .-)

Dnešní odpolední bouřka mi přenesla nečekaně mnoho času na pěkné chvíle strávené v šicím koutku :-)

Šatičky k osmým narozeninám měly úspěch, druhé tak na sebe dlouho nemohly nechat čekat...


Tentokrát jsem k šití použila jehlu na úplety (díky tupější kulatější špičce je vhodnější než klasická jehla, protože ohleduplněji proniká strukturou bavlněného úpletu), kterou jsem u prvních šatů neměla k dispozici. Rozdíl teď nevidím, ale dala jsem na doporučení zkušenějších holek, které to s úpletem umí. Možná se rozdíly projeví časem.

No v hledáčku mám úpletová trička pro děti. Materiál by byl, tak jen připravit střihy a pustit se do práce (pardon, zábavy :-))

Hezký zbytek soboty

A.

11 komentářů:

  1. Aničko, tvoje Viktorka je kočka :-)A to doslova!

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, jsou krásné a modelce moc sluší. A ty mně začínáš lákat na úplety....:-D Šiješ to na normálním stroji, nebo máš overlock?;-) Dekuji. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuji za ohlas. Jinak k Tvému dotazu - normální šicí stroj s overlockovým a strečovým stehem .-)

      Vymazat
  3. Šaty jsou moc hezké a Viktorce sluší. Krásně jí padnou!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji za ohlas, mám radost, že se šaty líbí :-) Také přeji hezkou neděli A.

      Vymazat
  4. Aničko, krásné šatečky. Šít z úpletu je náročnější, do toho bych se já nepustila. Jsi šikovná.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-) Nevím, jestli je šití z úpletu náročnější. Možná trochu jiné, ale asi je to o zvyku. Každý materiál má svá specifika .-) Hezkou neděli i Tobě A.

      Vymazat
  5. Aničko, nádhera. Veliká. Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc i za příliš nespolupracující modelku :-)

      Vymazat
  6. Aničko, šatičky vypadají moc hezky a modelce sluší. :-) Koukám, jak se Viktorka táhne... ;-) D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna