pondělí 25. června 2018

A druhá, třetí, čtvrtá...

... už byly natotata :-)

První skládací nákupní tašku, kterou jsem šila jako dárek, už jsem vám představovala.

Teď pěkně všechny pohromadě i s těmi, které ještě včera následovaly .-)


Pohodový týden

A.

14 komentářů:

  1. Aničko,
    jsou super, všechny čtyři !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji, snad se budou stejně líbit i obdarovaným .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Anikco, opravdu moc pekne tasky. Take se snazim je nosit, ale casto na ni zapominam. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky za zastavení i ohlas k nákupkám. Taky nosím a taky občas zapomínám, ale pracuju na sobě :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Aničko, všechny jsou hezké. :-) Myslím, že obdarované budou mít radost a kolemjdoucí budou závidět. ;-)Sluníčkové dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za komentář. Tak když to píše paní učitelka, tak to by mohly mít radost i ty obdarované, když jsou ze stejné "branže" :-) Měj se krásně, už odstříháváš metr? .-)

      Vymazat
    2. Aničko, "stříhám". ;-) Letošek je více náročný na čas. Máme sletový rok, do Prahy jedeme s dětmi, které jsem nacvičila a sama cvičím jinou skladbu. Těším se, až se pořádně vrhnu na zahradu a také na šití. ;-) Pěkný den. D. :-)

      Vymazat
    3. Dášo, tak to moc držím palce, ať to všechno dopadne podle představ a najdeš v tom ruchu chvíli i trochu na sebe sama :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  4. No tie sú krásne ... určite urobia aj kopu radosti ... :)
    Anička, prajem pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, to mám radost, že se líbí :-) Děkuji a přeji krásné dny i Tobě :-) A. PS: sehnala jsem si uzené tofu, dneska se chystám na tu Tvou pomazánku, tak snad dopadne dobře .-)

      Vymazat
  5. Pěkně jedna za druhou. Jsou moc pěkné. Už jsem okoukla návod a asi se taky do nějaké pustím.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji a držím palečky :-) Krásný den A.

      Vymazat
  6. Krásné Aničko, krásné. Jednu letitou nosím neustále v kabelce, potřebovala bych si ušít novou, hezčí, tak snad na ni už konečně také dojde.
    Igelitovým dáváme VALE :o))).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji :-) Stále lepší trochu starší, ale funkční, než igelitová :-) A určitě brzy přijde čas i na to novou krásnější .-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna