pondělí 4. června 2018

Pro radost...

... jsem si jen tak včera odpoledne vyrobila ke vstupním dveřím nový věnec.

Jarní/velikonoční jsem "projela", tak máme rovnou letní :-)


Použila jsem suché natě dochanu (schovala jsem si je při stříhání okrasných trav už na jaře, inspirovala mě Marki, ale tak dokonale jako ona s tou trávou motat ještě neumím .-)), které jsem pak doplnila sušinou (žluté hlavičky graspedie, modré hlavičky bělotrnu a růžová květenství ostrožky stračky). Bez krásné stuhy by to nebylo ono. A že jí trochu zbylo, sladila jsem stuhou i naše březové koštátko :-) 

Pastelová barevnost ladí s naší letničkovou výsadbou v truhlících i hliněných květináčích zavěšených na kotci naproti domu.


Hezké dny

A.

8 komentářů:

  1. Aničko, potěšila jsem si u tebe oko! Musí být radost kolem vás procházet...
    Měj hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky za milé zastavení :-) Hezký start do nového pracovního týdne i Tobě A.

      Vymazat
  2. Aničko,
    pěkné, pěkné!
    Já včera už vytáhla mušličkový.
    Ještě, že mám v zásobách pár takových sezónních bez práce, hotovo a léto je tu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, také mám nějaké i z dřívějška... Ale když se mi podaří udělat nějaký úplně nový, tak mám z něj vždycky větší radost :-) Tak když už jarně velikonoční nebyl... tak alespoň ten letní .-) Pa A.

      Vymazat
  3. Aničko, koukám, že blog se zase rozjel na plné obrátky :-). Věneček je povedený, moc mu to na tom sloupku sluší ;-). Ta stuha je krásná, taková neotřelá :-).
    Hezké odpoledne přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazo, děkuji za zastavení i ohlas k věnečku a blogerskému návratu :-) Uvidíme, zda se mi bude dařit přispívat zase pravidelněji a častěji. Ale věřím, že ten největší pracovní nápor z jara už mám zdárně za sebou a blogování dostane opět více prostoru :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna