sobota 23. června 2018

Mezi kapkami deště?

Dnes u nás počasí pěší horské turistice moc nepřálo. Řekli jsme si tak, že otestujeme kola na projížďce po cyklostezce podél řeky do Ostravice. 

Děti rostou jako z vody. Viki tak dostala k narozeninám nové kolo a Jiříček osedlal po Viki své historicky první kolo s přehazovačkou. Jede jim to pěkně. Muž už to chtěl otáčet u "Peřejí" domů, ale ukecaly jej na prodloužení až k nejbližší občerstvovací stanici v Ostravici :-) 


Chtěla jsem napsat, že zpáteční cesta byla tancem mezi kapkami deště, ale nakonec to byla průtrž mračen s pořádnými proudy vody, kterou jsme museli překonat. -) Po cestě jsme se několikrát schovávali, kde se dá... Domů dorazili prokřehlí. 

Ale horká sprcha, horké kakao, hrubé ponožky a více než 2 hodinový poobědový spánek udělaly své :-) 

2 komentáře:

  1. Bez občerstvení by to nebyl správný výlet. ;-) Je prima, že se dětičkám chce a ani horší počasí je neodradí. Tak sportu zdar a cyklistice zvlášť! ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc Tě zdravím :-) Asi jsem v těch našich dětech něco "zažehla", protože se dneska dopoledne nezávisle na sobě ptaly, jaký budeme mít program a jestli zase někam vyrazíme na výlet :-) Ani nevíš, jak jsem ráda, že je v dnešní době plné tabletů, počítačů, notebooků a dalších vymožeností dokáže stále nadchnout představa společného rodinného výletu do hor nebo na kola .-) Tak snad jim to vydrží co nejdéle. Měj se krásně A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna