neděle 3. června 2018

Připravujeme se na léto :-)

Krásný den,

dvoudenní návštěva babičky z manželovy strany splnila svůj účel .-) 

"Zašila jsem se" na pár hodin do pracovny a šila, až se hory zelenaly... :-)


Nejprve bermudy s kapsami pro Jirku. Byla jsem ale moc rychlá a nastříhala si látku bez přídavků na švy a záložky... Každý tvůrce střihů to má jinak... (tyto jsem šila s "Caramilla") Ještě že vynalezli šikmý proužek - pomohl mi u délek. A pokud jde o šířky - odšila jsem minimální přídavky na švy a ani Jirka nezklamal a do bermud vlezl se svou malou dupkou na pohodu i tak .-)


Viki chtěla přesně takové i pro sebe, ale dětské střihy končily u velikosti 140/146 a Viki není žádné párátko... takže jsem zvětšovala a nakonec to taky klaplo .-)


Ráda bych doplnila letní garderóbu dětí i o další. Užití určitě najdou, letní prázdniny jsou na krku .-)

Mějte krásné dny 

A.

4 komentáře:

  1. Aničko,
    ty jsi se tedy s těmi kapsami u bermud vyhrála ! ;-)
    Tam se vejde věcí !
    Autíček ,kamínků, klacíků,...;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Lucko, děkuju. Těším se moc na další šití :-) Hezký víkend A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna