pondělí 7. prosince 2015

Vánoční...

... polštářky s knoflíkovou aplikací v červené a světle zelené barvě už byly rozpracované nějaký ten pátek. Jejich dokončení však přerušily záležitosti s vyšší prioritou. Nakonec se však i ony dočkaly svého finále.


Knoflíkové aplikace mi velmi učarovaly... 


Zdroj obrázků: www.pinterest.com

...trochu jsem se tedy předzásobila materiálem pro své další knoflíkové "řádění". Obzvláště pyšná jsem na svou "sbírku" pravých perleťových knoflíků. Jen vybrat ten správný projekt, na který by mi jich nebylo líto použít... :-))


Pokud se vám tohle knoflíkování také líbí, najdete oba polštářky u anama jama. Na přání mohu do sady k polštářkům vyrobit i prostírání, běhoun, ubrus... 

Hezké adventní dny

A.

6 komentářů:

  1. Ahoj Aničko
    No to je parády.Mě se moc líbí s tím stromečkem.
    Měj hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko moc hezké, jen asi poležení na takovém polštářku není moc vhodné, nést si pak na obličeji obtisk stromečku nebo srdíčka :o))) - to myslím samozřejmě pouze v legraci.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, proto dělám tento typ polštářků oboustranný (tj. zavírání je na zip ve spodní hraně polštářku) - když má esteticky zapůsobit, otočíš jej motivem dopředu a když plánuješ s polštářkem usínat, jednoduše otočíš polštářek na zadní stranu a stromeček či srdíčko zůstanou přesně tam, kde zůstat mají :-) Díky za komentář a hezký večer přeji A.

      Vymazat
    2. Přesně tak jsem si myslela, že je máš ušité. TEn zip ve spodní hraně je fakt dobrý. Já si sice povlaky nešiji (i když nevím proč, určitě bych to zvládla), ale máme ve městě krásný obchod nejen s látkami, ale šijí i povlaky na polštáře a různé další hezké věci a tam raději nechodit :o))).
      Měj krásné dny Aničko.
      Ála

      Vymazat
    3. Člověk by si měl udělat čas od času radost. Už také zvládnu docela dost věcí sama, ale někdy se ráda nechám rozmazlovat prací druhých. V mém případě to platí dokonale např. u nákupu bižuterie. Mám několik svých oblíbených prodejců na Fleru, kteří vyrábí náušnice, korálky či náhrdelníky přesně podle mého gusta a tam pravidelně utrácím a utrácím :-)) Měj se krásně A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna