středa 16. prosince 2015

Jablíčka z plsti...

... měly být mou letošní novinkou v nabídce vánočních dekorací připravovaných pro místní adventní jarmark na konci listopadu. 



Do zmiňovaného jarmarku však vznikl pouze první pilotní kousek... snad tedy bude dost trpělivosti a času na pár dalších kousků do kolekce příští rok :-) Tu loňskou najdete tady a tady.

Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, kouzelné jablíčko. Moc se mi líbí ten střed. ;-) Plsť je příjemný materiál i pro děti. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Dekorace z plsti vyrábím moc ráda. Jen je to taková titěrná práce :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko....koulelo se koulelo,červené jablíčko....:-),jsou k nakousnutí
    Pohodové adventní dny,Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna