neděle 13. prosince 2015

Klikiháky...

... na polštářcích, které jsem šila do sady k háčkované dece se zik-zak vzorem pro Ilonku, jsem nakonec nepojala celoplošně, ale pouze jako háčkovanou aplikaci na přední části polštářů. Zbylo tak více materiálu na samotnou deku.



První kousek už jsem vám už představila. Dnes sada všech tří polštářků vč. finálně dokončené deky. Dva povlaky na menší polštářky 40 x 40 cm, jeden povlak na větší polštářek 50 x 50 cm. Dva nové polštářky mají světle hnědý textilní základ, jeden pak krémově bílý až světle béžový. Všechny jsou na přední straně polštářku opatřeny háčkovanou aplikací a ve spodní hraně polštáře mají všitý zip.

A rovněž malé resumé k dece samotné - 120 x 130 cm, 946 g, příze Drops Baby Merino ve smetanové, světle a tmavě hnědé. 117 řad. Uháčkování jedné řady trvalo průměrně 25 minut, tj. 48,75 hodin práce bez času na obháčkování a začištění deky.

A pro milovníky retrospektivy malé ohlédnutí v čase zpět - tady jsem s dekou začínala, tady pokračovala, tady už by to bylo pro malé dítě do postýlky a tady téměř před dokončením :-)

Ilonka má letos "naježíškováno" :-)

Krásnou třetí adventní neděli

A.

4 komentáře:

  1. Aničko, to je teda prácička! :-) Krásné, obdivuji všechny výtvory i neuvěřitelné tempo veškerého tvoření. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky za složené komplimenty. Moc mě potěšily. Krásný den přeji A.

      Vymazat
  2. Můj Ježíšek :-)
    Nádhera, díky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, jen co přijde manžel z práce, vyrážím na poštu (dopoledne jsem to bohužel kvůli nemocným dětem nezvládla). Tak brzy dorazí balíček :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna