pondělí 28. prosince 2015

Taky vás neustále trápí popraskané rty?

Vyzkoušejte stejně jako já tip Lindy Valsami, na jejíž pořad jsem narazila před několika dny úplnou náhodou. Vystačíte si pouze se zubním kartáčkem a slunečnicovým či olivovým olejem, příp. hydratačním krémem.

Pro doplnění dodávám, že popraskané rty jsou často důvodem k zamyšlení nad naší životosprávou, v prvé řadě pitným režimem. Často bývá problémem i nedostatek vitamínu B, který je třeba doplnit pomocí potravin s jeho vysokým obsahem (kvasnice, sýry, celozrnné obiloviny, ořechy, maso, vejce, luštěniny, brambory, listová zelenina),  či uměle formou tablet s komplexem vitamínů B.

Zdroj obrázku: www.playtvak.cz

A není to jediný užitečný tip na to, jak pečovat o svou pleť a být krásnější. Linda vás velmi srozumitelně seznámí i s tím, jak se správně líčit, ale také odličovat a k lepšímu přidá i několik ověřených "babských" rad na to, jak si některé osvědčené kosmetické přípravky vyrobit samy z toho, co máte doma.

Posuďte sami :-) Všechny díly jejího pořadu naleznete tady.

Krásný den

A.

2 komentáře:

  1. Ráda se podívám, přes zimu trpím na zvýšenou suchost pokožky, nestačím promazávat:-)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Álo, já byla velmi příjemně překvapena. Tak snad se pořad bude líbit i Tobě. Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna