středa 2. prosince 2015

Brum, brum, brum...

... o čem se zdá medvědům?
Hlavu, zadek, nohu
schovej do brlohu,
brum, brum, brum.


Brum, brum, brum,
zazpíváme medvědům.
Dobrou noc, vy šelmy,
nechrápejte velmi
nebo si zboříte dům.

Vojta, Kuba s Matějem
usnou než se nadějem
Celý den si hráli,
jak by pracovali,
tak copak jim popřejem?

Brum, brum, brum,
o čem se zdá medvědům?
Hlavu, zadek, nohu
schovej do brlohu,
brum, brum, brum.

Brum, brum, brum.,
Zazpíváme medvědům.
Dobrou noc, vy šelmy,
nechrápejte velmi
nebo si zboříte dům.


Pár vánočních medvídků z adventní dílničky a naše veleoblíbená písnička z pěkného dětského seriálu :-) 

Tihle šli na místní školní jarmark. Brum brum :-)

Hezký den

A.

4 komentáře:

  1. Jůůů, ti jsou povedení! Tak ať si na jarmarku najdou co nejvíce nových majitelů:)

    A ten večerníček jsem milovala, naši nám pak koupili i knížku, která k němu vyšla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, školní jarmark už byl minulý víkend. A snad si všichni medvídci našli svůj nový domov. A s tou knížkou - vidíš, tak tu doma ještě nemáme.

      Hezký večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna