neděle 27. prosince 2015

Drážďanskou (nejen vánoční) hvězdu...

... jsem ušila pod vánoční stromeček jako velkou prostírku či netypický běhoun na jídelní stůl sestřiny domácnosti. Šila jsem podle jednoho z posledních loňských čísel Mariny Quilt. Dovedu si představit hned několik jejich variací a doufám, že v příštím roce dojde na realizaci alespoň některé z nich.



Výběr látek vycházel z dekorů a barev již zrealizovaných výrobků, kterými jsem sestru dříve obdarovala :-) Nová prostírka tak bude ladit k prostíráním, podkafíčkům i látkovým košíkům, které má sestra v kuchyni.

Tak snad ji další přírůstek potěšil :-)

Krásný den

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna