úterý 1. prosince 2015

Háčkovaný vánoční stromeček...

... v zelené barvě si u mne objednala manželova maminka. A když už se háčkovalo, vyrobila jsem mu ještě kamaráda, který putoval i na náš místní adventní jarmark.


Příze by ale asi nebylo dost na celý druhý stromeček, vymyslela jsem si tak malou kulišárnu a do středu v přední části stromečku zapracovala jutový provázek. Pak jen lehce dozdobila dřevěným knoflíčkem ve tvaru sněhové vločky a mašličkou z jutového provázku.

Stromeček je vyplněn kuličkovým dutým vláknem a nasazen na kousek křídlatky. Ráda ji při tvoření využívám. Ta je zalita sádrou do hliněného květináčku. Květináček jsem ještě natupovala houbičkou lehce namočenou do bílé akrylové barvy. Pod stromečkem je květináček vyplněn přírodním lýkem v kombinaci s jutovou vatou.

Návod na stromeček mám ještě z dob mých háčkovacích začátků koupený o šikulky Kamlin. Háčkování s ní zvládne i úplný začátečník, takže vřele doporučuji :-)

Krásný den

A.

8 komentářů:

  1. Já mám to štěstí, že jeden bílý od Tebe mám! Krásné jsou i v té zelené. Moc hezky jsi to vymyslela, krásný advent Aničko. Stromeček od tebe bude mít místo na krbu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, to mám radost, že ještě slouží :-)) Moc Tě zdravím a přeji také krásný adventní čas. A.

      Vymazat
  2. Ty jsou super, zelená moje nej barva...Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, my máme celý zelený dům, zelený plot a všechny zahradní prvky také v zelené. A pak že je má nejoblíbenější barva červená... :-)) Díky za zastavení a krásný večer přeji A.

      Vymazat
  3. Moc pěkný. Stromečky se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji. Mám radost, že se stromečky líbí. Hezký večer A.

      Vymazat
  4. Ahoj Aničko, máš je pěkné a moc se mi líbí s tím provázkem. Už jsem si návod u Kamlin objednala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, tak ať se i Tvůj stromeček vydaří. Uvidíš, stromeček je hotový natotata :-) Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna