čtvrtek 13. prosince 2018

Dá si někdo houbičku?

Jedna dobrá duše mi nasadila brouka do hlavy, když mi napsala v ohlase na naši venkovní adventní výzdobu kolem domu, že úplně nejvíc se jí v naší plechové vaničce líbí ta červená muchomůrka.

Tak jsem si řekla, že by nemělo zůstat jen u jedné. Protože i mně se vždycky moc líbily a fascinovaly mě svou krásou. Akorát do lesa pro ně teda nepůjdu.

Tyhle jsou z mého háčku. Nekazí se, nikoho neotráví a myslím, že jim to moc bude slušet s adventní výzdobou v kombinaci červená-bílá-zelená .-)



Tu "nerozevřenou" jsem dělala tak nějak od oka, zvlášť nožku a zvlášť klobouček a pak dohromady sešila. Tu "otevřenou", která je sháčkovaná celá dohromady, pak z větší části podle návodu Margaritty .-)

Užila jsem si s nimi letošní první adventní pohodu v mém křesílku od Halabaly přikrytá svou měkoučkou háčkovanou dekou. Shlídla jsem u toho znovu první a část druhého dílu Harryho Pottera a popíjela milovanou žitno-ječmennou kávu s trochou mléka. Zkrátka "hygge" v českém vydání jako vyšité :-)) 



Těším se moc na další takové příjemné zimní chvilky bez obav, jestli je dost uklizeno, napečeno, navařeno, nakoupeno... ale s radostí z toho, že se mohu věnovat tomu, co mě těší a baví. Ta pohoda a vnitřní klid se pak totiž přenáší i dál na ostatní... 


Netlačím, řeku, teče sama .-)

Co pro svou pohodu děláte před Vánocemi vy?

Krásný den

A.

15 komentářů:

  1. Nádherné muchotrávky, skoro ako živé, už im chýba len prstenec, ktoré majú...
    V lese sú nádherné a tieto vaše vám budú pripomínať les, teda aspoň sčasti.
    Prajem pekný advent,
    A.

    P.s.: Ja rada relaxujem pri pečení a vyšívaní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky sú tmavé, ale na návode som si všimla aj ten prstenec :-), takže sú ako živé

      Vymazat
    2. Aďko, je to tak, jsou i s prstencem :-) Relax při pečení a vyšívání - super! Nás s dětmi ještě čekají perníčky a jednu výšivku na sukni mám taky už od léta naplánovanou... zimní čas je pro takovou tvořivou pohodičku jako dělaná :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Milé muchotrávky ... a páči sa mi, že každá má iný tvar ... ako v prírode ... Anička, máš krásny relaxačný kútik ... to okno je fantastické ... Prajem mnoho príjemných chvíľ v pohodlnom retro kresle. :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, díky za ohlas k houbičkám i mému koutku. Mám to tam ráda, ale čas tam trávím jen během zimy. Od jara do podzimu se můj relaxační koutek přesouvá do prostor za tím oknem venku :-) Krásné dny plné pohody i Tobě A.

      Vymazat
  3. Aničko, Vy je i prodáváte nebo jsou jen tak pro radost? Moc se mi líbí, jak ta špičatá, kak i ta kulatá. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, díky moc za ohlas. Tyhle jsou "jen" pro radost. Mějte krásné dny A.

      Vymazat
  4. Podziwiam wszystkie Twoje prace, zazdroszcze Ci tych świetnych pomysłów.Bardzo lubię oglądać Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halino, děkuji za milou zahraniční návštěvu :-) Těší mě, že se Vám u mě na blogu líbí. Přeji krásné adventní dny a Vánoce plné pohody, lásky a porozumění i Vám A.

      Vymazat
  5. Prima houbičky. Taky jich mám několik naháčkovaných- jen tak z hlavy. A jako vánoční dekorace vypadají dobře.
    Máš moc prima svoje relaxační místo.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuju. Už mám další a protože mě chytly, tak jsem přikoupila ještě po jednom klubku od červené i bílé .-) Moje místo sice během roku využívají spíš děti, případně muž, ale v zimě je jen moje :-))) Mám to tam moc ráda. Krásné dny A.

      Vymazat
  6. Aničko, krásné relaxační místo, úplně jsi mě navnadila:-) A muchomůrky jsou taky krásné! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, hlavně když je za okny sníh, tak si to tam v teploučku člověk hezky užívá :-) Díky za ohlas, hezké poslední adventní dny A.

      Vymazat
  7. Krásně dokonalé muchomůrky, ještě že nejsou také jedovaté... A to posezení v křesílku ti jako všichni přede mnou upřímně závidím, ale i přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, děkuji za ohlas k muchomůrkám i mému koutku :-) Já v něm trávím přes zimu čas opravdu moc ráda :-) Hezkou adventní neděli A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna