pondělí 24. prosince 2018

Krásné Vánoce

... prožité v pohodě, lásce a ve zdraví s lidmi svému srdci nejbližšími.


A.

8 komentářů:

  1. Aničko, krááásné Vánoce ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, také přeji nádherné svátky v pohodě a klidu.😇Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásné pohodové vánoce,hodně zdraví,štěstí a spokojenosti v novém roce.
    Já jsem také včerejším dnem začala s angínou...přesně jak popisuješ...dohnalo mě to až na pohotovost.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, tobě i celé rodině přeji krásné Vánoce! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, přeji Ti požehnané Vánoce a krásné svátky. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem vám moc děkuji za krásná přáníčka. Tak ještě užívejme .-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna