sobota 8. prosince 2018

Můj poslední...

... zub moudrosti je venku! Musela jsem si na ten velký den sice pár týdnů počkat a trhalo se v sobotu. Ale podařilo se během zhruba dvou a půl měsíců dostat před čtyřicítkou zpět na 28 zubů, jak jsem si přála :-)


Před první extrakcí na konci září jsem se třepala jako ratlík. Do druhé, při které šly ven rovnou dva zuby najednou, jsem šla odvážně a odhodlaně. A té poslední už jsem se nemohla dočkat. A jako naschvál ji zubaři dvakrát odložili. Ale na rozdíl od těch předchozích to bylo za odměnu - rychleji ven už to snad ani nešlo .-)

Tak vzhůru do zdolávání příštích výzev :-)

Mějte hezkou sobotu

A.

4 komentáře:

  1. Já si musela nechat vytrhnou zub moudrosti kvůli zánětu, a už Aničko nemám taky žádný. Tak vítej do klubu ne-moudrých žen :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díky za přivítání. Přemýšlím, co od teď budu dělat jinak :-))) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, tak já o dolní přišla na vysoké - oba dolní mi vysekávali z kosti. Špatně rostli a tlačili mi na ostatní zuby. Napřed, že by mě v plné narkoze vzali všechny 4 najednou, ale to jsem nechtěla. Tak hezky popořadě. Napřed jeden a pak druhý. No a o horní jsem přišla až myslím v 25 letech. Jeden horní se mi ulomil a tak my ho vytrhli a nezůstali pouze při jednom. Po cca 25 min přemlouvání mi vytrhli i ten druhý. Pak mi sestřička říkala, že bych tam stejně musela za pár týdnů přijít znovu, neb se začal kazit.
    Jo zuby moudrosti to je ale věc.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, to sis teda musela "užít"! Já se k tomu činu odhodlala až těsně před čtyřicítkou, naštěstí mi osmičky nedělaly problémy (kromě toho, že tlačily na ostatní zuby a horní vyrostly trochu mimo řadu ostatních zubů, protože neměly dost místa). Měla jsem spodní neprořezané, takže taky chirurgický zákrok, ale všechno proběhlo v rámci daného zákroku v pohodě a hojení bylo taky bez komplikací a rychlé. Horní ale ve srovnání s těmi spodními byly úplná raketová rychlovka :-) Ani jsem pořádně nenapočítala do deseti a byly venku :-) Ale máme to za sebou a teď už jen hezky se starat o těch zbývajících osmadvacet kousků, aby co nejdéle vydržely .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna