neděle 30. prosince 2018

Dočkala jsem se...

... a ani to netrvalo moc dlouho :-)

S velkou pomocí mého šikovného muže se mi podařilo zrealizovat můj listopadový projekt ještě letos.



Nevím, jestli to je jen náš rodinný problém, ale malbu na stěnách v předsíni musíme každou chvíli obnovovat. Kolikrát nevydrží čistá ani týden. Chtěla jsem tak obklady, které bych mohla otřít, když bude třeba.

Když jsem procházela na Pinterestu různé možnosti, narazila jsem na jednu alternativu, která mi padla do oka a líbila se i mému muži. Původně jsem si myslela, že je výplň tvořená dřevěnou překližkou, ale z příspěvku na jednom zahraničním blogu vyplynulo, že je to trochu jinak :-) 

Dalo by se jí označit jako "učesaná-neučesaná, oblečená-neoblečená..." - něco na způsob kazetového obkladu, ale bez celoplošné dřevěné výplně. Základ tvoří dřevěné vyfrézované "rámy", které se spolu se zdí mezi nimi natřou barevným nátěrem latexovou barvou. Ten je možné utřít v případě potřeby vlhkým hadrem.

Okraje "rámů" frézoval domácí frézkou manžel. Tento sortiment u nás není v dřevoprodeji běžně k sehnání. Zapomněla jsem vyfotit detail, ale frézkou upravené okraje působí uhlazeněji i zdobněji než klasické ostré hrany.

Tak jsem zvědavá, jak dopadne zátěžová zkouška .-)

Mějte hezký den

A.

8 komentářů:

  1. Aničko, vypadá to náááádherně !!! Přeji ti šťastný a veselý nový rok ♥ ♥ ♥ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to mě moc těší :-) Díky za přání, i Tobě v novém roce jen to nejlepší :-) A.

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře!!!!
    Hezký den, prima zítřejší Silvestr a v novém roce jen vše dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji :-) Krásného Silvestra a v novém roce hlavně zdraví A.

      Vymazat
  3. Stěny v předsíni máme docela rychle ušmudlané i my - a to jsme dva dospělí :-).
    Vaše předsíň působí útulně, snad dopadne dobře i zátěžová zkouška :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tajně jsem v to doufala, že v tom "šmudlíkovství" nebudeme sami :-) Díky za ohlas. Krásného Silvestra a po všech stránkách spokojený rok 2019 .-) A.

      Vymazat
  4. Tak to je skvělý nápad a vypadá to moc dobře. :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkujeme za ohlas. Zatím vše "drží" :-) Pa A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna