neděle 9. prosince 2018

Venku hrozně foukalo...

... a on docela holý smutně koukal dovnitř...

Tak jsem vzala do rukou háček a klubko červené vlny a uštrykovala mu šálu, aby mu bylo tepleji :-)))


A když už jsem ten háček měla v ruce... sladila jsem i šálku "jarmarkového" sněhuláčka, původní modrá je dobrá... ale mě prostě pořád cukalo oko, protože mi barevně neladila :-)))


Krásnou druhou adventní neděli

A.

10 komentářů:

  1. Aničko, máš to úžasný! Krásné adventní dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, tohle mne u tebe fakt baví :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Álo, tak teď přemýšlím, co - červená, háčkování, rychlé akce... a nebo něco jiného? :-) Hezký den A.

      Vymazat
  3. Aničko, jseš jako já ale v hodně mladším vydání .Mě musí taky všechno ladit a červená je nej .
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsou ti věčně nespokojení "punťové" :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Oba se tedy mají. Teploučko na krku a ještě jim to ladí :-).
    Prima!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko a ještě se mi na to dobře kouká :-)) Díky za ohlas a hezký den přeji A.

      Vymazat
  5. Aničko, jako bych ti to minule nepsala . :-D Jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, musím najít Tvoje "minule" :-) Děkuji a krásný den přeji A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna