pondělí 19. listopadu 2018

Dva...

... už jsou na světě. Na třetím pracuju. A čtvrtý - ten bych si ráda vyrobila pro sebe .-)

Adventní stromečky v terakotových květináčích chystám pro náš školní adventní jarmark. 



Stáčení látkových "růžiček" chce trochu cviku a hlavně zkoušení, ale moc se mi tahle technika líbí. Zrecyklovala jsem u ní i některé zbytky látek z větších šicích projektů, které mi bylo líto vyhodit. 

Jako "kmeny" stromů posloužily klacíky, které jsem si přinesla z procházky v lese. Stromečky jsou v květináčích ukotveny v sádře (klasická bílá modelářská). 

Jako základ "koruny" jsem použila polystyrenové kužely, na které jsem látkové "růžičky" lepila tavnou pistolí. Vnitřek květináčků je dodekorovaný suchými stébly okrasných trav (dochan psárkovitý). Když jsem je na jaře ostříhala a místo kompostu suché natě skončily v kartonové krabici v garáži, muž protestoval, k čemu to zase potřebuju. Tak teď už ví :-)

A bez ozdobné stuhy z paličkované krajky by to prostě nebylo ono .-)

Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Moc krásné stromečky Aničko, prostě kdo umí - UMÍ.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji za ohlas. Moc mě to potěšilo. Mám ze stromečků radost, ale pokud najde zalíbení i u dalších (hlavně návštěvníků našeho jarmarku) a dětem ve škole přibude do kasičky nějaký ten peníz na aktivity, pomůcky, odměny ap., tak to bude ještě lepší :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Aničko, jsou nádherné.
    Jsi šikulka.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji :-) A teď je řada na Tobě .-) Ať se daří! Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Moc se mi stromečky líbí. Vypadá to, že se budu opičit :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, těší mě, že se líbí. A ať jdou hezky od ruky i ty Tvé :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna