sobota 17. listopadu 2018

Na smetiště...

... a nebo ještě poslouží jako dekorace v naší předsíni?

Jasně, že to druhé! Starý slamák, který jsem trochu "zpevnila" bezbarvým lakem ve spreji, už mnoho užitku nepřinese. Manželovi koupím nový. Kovbojský klobouk si však případný zájemce může ještě směle narazit na hlavu a vyrazit do terénu .-)

Do té doby mu to bude slušet na té "staronové" zdi v naší předsíni, o které už jsem psala :-)


A ještě dvě věci by se mi tady hodně líbily... už jsem včera upekla i štrúdl, aby se mi podařilo umluvit muže k jejich spolurealizaci .-)

Krásný den

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna