úterý 25. září 2018

Dočkala jsem se...

... a můj keramický "džbáneček" na výrobu kvašené zeleniny konečně dorazil :-)))


O mém vztahu k ní jsem se už vypsala zde a zde .-)

Tak vzhůru do boje proti všem bacilům, které si na nás zatím jen brousí zoubky! 

Mějte se fajn.

A.

PS: No a teď se jdu poohlédnout po nějakém pěkném udělátku na odběr doma vyrobeného biopaliva, než se nám ty bakterie mléčného kvašení ve střevech pěkně zabydlí... :-)))

6 komentářů:

  1. Aničko,
    taky po něm pokukuji.
    Zaváhala jsem na trzích v Olomouci :-o
    Tak ať bacily u Vás nemají šanci !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já jsem se na doporučení Ály poohlédla na Fleru. Tak zkus .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, teď si va vás bacilky nepřijdou! :-D Já chci zkusit zatím do sklenice a uvidím. Zelí nakládáme každý rok, ale já mám ráda směs zeleniny. Co máš osvědčené?
    P.S. Doufám, že se teplejší počasí ještě na chvíli vrátí, na zahradě je moooc práce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, kéž by! :-) Ze sklenice bude určitě taky dobrá, jen je to trošku komplikovanější s tím zatížením, aby se zelenina nedostala nad úroveň šťávy, kterou pustí. Ale jde to! Jinak osvědčené - to úplně nemohu říct, protože s tím teprve pomalu začínám, zkoušela jsem zelí, mrkev, cibuli a červenou řepu. Mně to chutnalo, ale dětem to moc nejelo, právě kvůli té řepě. Mají ji jinak rádi, ale v té naložené formě převálcovala svou chutí všechno ostatní. Takže dneska budu zkoušet zelí, mrkev (a možná cibuli). Myslím, že to má zatím asi největší úspěch i napříč ostatními nadšenci kvašení, tak zkus .-) Pak se ještě v sezóně hodně přidává okurka, někdy rajčata, ředkve a ředkvičky... Ale to jsem ještě nezkoušela, tak nevím. K počasí - horka už asi nepřijdou, ale příjemné podzimní počasí určitě bude... věřím v to :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Aničko, jsem ráda, že jsi vybrala na fleru.Mám také a jsem spokojená.Martina a přeji hezký zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,

      takže už je otestováno a výsledky dobré :-) To je dobrá zpráva :-) Muž mi dneska nakoupil zásoby zeleniny, takže zítra bych se mohla pustit do první várky v keramice. Těším se .-)

      Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna