středa 12. září 2018

Někdy stačí málo,...

... aby se člověk radoval třeba celý měsíc :-)

Během minulého víkendu mi muž pomohl dotáhnout šicí koutek v pracovně, tak jak jsem si naplánovala už pár měsíců zpátky.

Nad pracovní deskou přibyly na zdi boxy na odkládání různých šicích potřeb, které mi dříve zabíraly pracovní místo a nebo padaly při každé větší akci do mezery vlevo od pracovní plochy (původně totiž pracovní deska sloužila k jiným účelům a pro šicí koutek jsme ji tak neměli uříznutou přesně na míru).

Mezeru mezi zdí s šikminou a pracovní deskou vyplnila odkládací police.

Drobnost, ale i ty dokáží zpříjemnit běžný den, viďte? .-)


Tak teď by to chtělo zase po čase ten šicí stroj trochu provětrat... a že by bylo co šít... :-)

Krásné dny

A.

9 komentářů:

  1. Jen co přijde opravdové podzimní počasí-ne to indiánské, tak jistě všechny rády hupneme ke svým strojům a budeme tvořit....zatím počasí pořád láká k práci na zahradě, či k výletů. Všechno má svůj čas. Přeji krásné pozdně letní dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, je to tak, chladnější a pršavější počasí určitě udělá své... :-) Krásný víkend A.

      Vymazat
  2. Aničko, krásný koutek, respektive pracovna... ta mi doma chybí:-) Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ani nevíš, jak jsem za něj ráda. A to jsem kdysi šila v obýváku a když mě manžel navrhl, abych si šicí koutek udělala v pracovně, nechtěla jsem o tom dříve ani slyšet :-) Hezkou sobotu A.

      Vymazat
  3. Aničko, i já se docela těším, až si zalezu do pracovny i k šicímu stroji nebo s knížkou, či k poslouchání rozhlasových her. A moc tě prosím, kde jsi koupila ty boxy? Já také zvažuji jednu stěnu u pracovní plochy "osadit" nějakými policemi, které by mi pomohly udržovat pořádek :o).
    Máš krásný koutek.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji za komentář. K boxíkům - tak ty mám z IKEi - jsou to tyto: https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S39285808/.

      Krásný víkend A.

      Vymazat
    2. Já si to myslela :o))). Tak snad se k nákupu dokopu a do Prahy zajedeme.

      Vymazat
  4. Aničko, pěkně vytuněný koutek. :-) Ta lampička Ti na večerní šití stačí? Já špatně vidím, potřebuji hodně světla. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Pokud jde o lampičku - už jsem šila večer nesčetněkrát a neměla jsem problémy s tím, že bych špatně na šití viděla. Myslím, že svítí dostatečně. Ale nedokážu to posoudit z Tvého pohledu. Nosím jen brýle na dálku. Hezký večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna