sobota 23. února 2019

Jako v továrně...

... sice nejsou. Ale i tak mám z téhle ikeácké sady stínidel obrovskou radost - já po něčem takovém pokukuju už hodně dlouho... ale když jsem na něco hezkého narazila na internetovém bazaru, vždycky měl muž nějakou výhradu, proč tenhle nebo onen kousek zrovna ne :-)

Cesta k ikeácké sadě začala stojací lampou k Halabalově křesílku z druhé ruky. V zimě jsem přemluvila muže k tomu, abychom stejnou nahradili i dosavadní u sedačky... A pak už chyběl jen malý krůček (a hodně přemlouvání) k tomu, abychom vyměnili za "tovární" i stínidla stropních světel v obýváku :-)



Díky jejich konstrukci jsem sice přišla o možnost zavěsit pod ně věnečky, jak jsem to měla doteď, ale nic není zadarmo... a kdo ví, třeba přijdu na způsob, jak to udělat jinak .-)

S novými svítidly přišel nápad na nové povlaky na polštářky a prostírky, možná i přehoz... recyklaci a novou barevnou kombinaci... Tak už se jen naklonovat a vzhůru do toho, přátelé :-)))

Co dnes udělalo radost vám?

A.

6 komentářů:

  1. Zmena je život a u vás sa to Anička mení dosť často ... Obdivujem a tíško závidím ... Tiež mám rada zmenu ale u nás sa nedá nábytok poprehadzovať ... Tak sa aspoň vytešujem z každej novej kvetiny, z nového vankúša, či bytovej dekorácie ... Nové svietidlá a tienidlá sú veľmi elegantné a pekne to všetko spolu ladí ... Amička, prajem peknú nedeľu. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, já vím. Mám ráda, když se věci "hýbou" :-) Ale až na pár přesunů skříněk to ani u nás není s hýbáním nábytku tak žhavé. I když je pravda, že obývák je jediná místnost, kterou z tohoto pohledu stále ještě nemám tak úplně uzavřenou. Muž ale trpí s každou malou změnou. Aby souhlasil, musím mít vše perfektně promyšlené a odůvodněné. Takže zatím přesouvám jen "v hlavě" :-)) Díky za ohlas k novým stínidlům a světlům. Hezké dny přeji A.

      Vymazat
    2. Aničko, jak to čtu s tvým mužem, máme to stejně. S tím rozdílem, že já často rezignuji a nedotáhnu do konce, takže to vzdám. Někdy jsem pak zpětně ale ráda. Každipádně je to vyčerpávající si vše připravit a představit vše jako hotovu věc. :-) Pa a moooc zdravím! :-)

      Vymazat
    3. No jo, no, chlapi :-)

      Já jsem od přírody bojovnice, přes mrtvoly sice nejdu, ale nerada se rychle vzdávám... a vytrvalost se mi zatím vyplácí :-) A jak zpívá v jedné ze svých nejslavnějších písní Edith Piaf "Je ne regrette rien" (Nelituji ničeho). I když se časem samozřejmě názory upravují s tím, jak přicházejí zkušenosti, všechno /i slepé uličky/ beru jako nezbytnou součást procesu - své cesty - ať už jde o jakoukoliv oblast mého života. Měj se krásně a taky moc moc zdravím :-) A.

      Vymazat
  2. Super!krásně to vypadá! Ilča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna