středa 20. února 2019

Když jsem šila tu první...

... vůbec jsem netušila, jak velký úspěch u mého muže sklidí. A když si ji teď na pár dnů od něj na spaní vypůjčil Jiříček kvůli menšímu nachlazení, přišlo další milé překvapení. Sice si ji musel na hlavě kvůli větší velikosti trochu narolovat, ale i tak mu neskutečně slušela, ale hlavně pomohla .-) Prosil mě tak o svou vlastní... a že u toho byla i Viki, musela jsem slíbit spací čepičku i pro ni :-)

Včera se muž těsně před večeří připomněl, že jsem něco dětem slíbila a že prý mám do půlnoci ještě pár hodin, abych ten slib dodržela... :-) Do večeře byly obě ušité a do osmé večer měly obě i bambulky, Jiříčkova výšivku s autíčkem a Viktorčina červené srdce malované barvou na textil .-)


A tak já to někdy mám. Než dlouhé přípravy a plánování a dlouhé rozbory, jestli tak nebo onak, jestli ano nebo ne... raději kuji železo, dokud je žhavé. A když se to dobře potká s přicházející "kreativní vlnou", na které se pak svezu, to pak jde všechno rychlostí blesku :-)

Krásný den

A.

PS: Jirkova čepička vznikla ze staršího manželova trička, na Viktorčinu jsem použila nové zásoby proužkovaného bavlněného úpletu.
PPS: za únor mám, pokud jde o kreativní projekty, neplánovaně splněno... včera mi ale dorazil balíček s krásným materiálem až ze Slovenska... mj. i krásný potisk na nová povlečení dětem do pokojíčku... tak třeba se ještě hecnu .-)

8 komentářů:

  1. To je mile... :) Anicka, prajem pekny, mozno i tvorivy vecer... L.
    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuju :-) Nakonec ten večer tvořivý nebyl... strávila jsem jej s angličtinou a francouzštinou... a taky to bylo fajn .-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko,jak tě znám,tak se hecneš!A čepičky použivá na pocení můj muž,kd když se potí.Dají se i koupit k nočnímu úboru 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky za ohlas :-) A taky sdílení osobní zkušenosti - já nikoho jiného v okolí neznám, kdo by noční čepičky používal, tak mě to potěšilo :-) Hezké dny A.

      Vymazat
  3. Pekné čiapky si ušila, Anička :) Keď sme chorí, používame šatky na hrdlo, ale čiapky veru nie. Z akého internetového obchodu si objednávaš látky? :)Pozdravujem :-) Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, díky za ohlas. Na spaní je to hotový zázrak, muž dříve hodně používal u rýmy kapky do nosu na spaní, ale když si nasadí čepičku, tak se dutiny hezky prohřejí a není třeba ničeho dalšího, aby nebyl nos uspaný (tedy kromě kapesníku) :-) Pokud jde o nákup látek - já nakupuji na více místech, nejvíc asi u Podzimků (na mimibazaru pod názvem Petr Podzimek), ale úplety i jinde, teď naposled jsem zkoušela nákup na www.takoydesign.cz (metráž je o něco dražší než jsem zvyklá jinde, ale zase mají obrovský výběr i zahraničních látek a různých materiálů na jednom místě). Hezký den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna