pátek 22. února 2019

Měl tvořivou...

... tak jsem přišla, ani nevím jak, k ptačí budce na zahradu, kterou už jsem dávno chtěla.

Mé osobní zásluhy si zde dají počítat jen na "podrž něco, přines něco, najdi něco a pak to natři", zbytek je jeho :-)

Miluju tyhle neplánované tvořivé akce! :-)

Zelená lazura je jen zvenku, aby to ptáčkům vevnitř nesmrdělo. A ladí s hmyzím domečkem vyrobeným před dvěma lety.

Domeček jsme připevnili na náš červenolistý myrobalán.



Někde jsem četla, že k "zabydlení" budky potřebují ptáčci čas, nezřídka se nastěhují až ob jednu sezónu. Tak budeme sledovat .-)

Krásné dny 

A.

4 komentáře:

  1. Krásný ptačí domeček. Moc mu to sluší!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkujeme! Tak snad se bude líbit i některému ptačímu nájemníkovi :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Držím palce, aby se ptactvu budka natolik zalíbila, že v ní třeba na jaře vyvedou mláďata. V každém případě budka "parádně" zapadá do Tvé krásné zahrady. Krásný víkend přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, děkujeme :-) Snad ano, budeme v to doufat. Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna