pondělí 1. října 2018

Už jsem se bála...

... že to po takové době nebudu umět.

Velryba pro sousedovic Sebíka, který přišel na svět začátkem tohoto léta :-)


Netušila jsem, jaký povyk se kvůli ní doma strhne. Děti se od ní nechtěly odtrhnout. Brzy tak musím ušít další dvě i pro naše "ňuňánky" :-)

Krásný den

A.

10 komentářů:

  1. Jéé Aničko, přesně takovou jsem ušila letos našemu vnoučkovi Jonáškovi k narozeninám a moc se mu líbila. Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, že jsem něco velrybího už u někoho na blogu viděla, když jsem se do šití pustila... Tak už přesně vím, u koho :-) Asi je to takový ten typ mazlíka, který mají všichni rádi. Tak doufám, že bude mít úspěch i u sousedů :-)) Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko, ta se Ti povedla, věřím, že se bude líbit. No, nakonec to vidíš u svých dětí, jaký má úspěch.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Tak dvouměsíční Sofík vypadal, že to má (zatím) na háku, ale jeho 2,5leté sestřičce se líbila :-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat
  3. Anička ... krásna je ... Neterka má čochvíľa porodiť, malému sa pokúsim ušiť niečo podobné ... Ďakujem za inšpiráciu ... pa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, určitě ušiješ taky krásného mazlíka do postýlky :-) Děkuji za komentář a krásné dny přeji A.

      Vymazat
  4. Aničko, je krásná. Věřím, že kdybych jí ukázala doma, také bych musela ušít. Čtu všechny tvé příspěvky, nestíhám ale reagovat, i když bych chtěla. Je toho teď moc, ale je to fajn. Tak ať se velrybka líbí:-) Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky za milou návštěvu i v nabitém programu :-) Hlavní je, že jsi v pohodě a spokojená .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Moc prima měkounký mazlík. Že velrybička nadchla i Tvoje děti se vůbec nedivím. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna