úterý 9. října 2018

Můj balzám na duši...

... účinkuje nejlépe na podzim :-)















Krásné podzimní dny plné barev vám přeji ze své kvetoucí zahrady 🍁


A.

14 komentářů:

  1. Aničko, můžeš mi prosím prozradit , kde se místo letniček najednou na tvých záhonech vzaly chryzantémy ? :-o
    Jinak já plánuji trošku zahradu obměnit, na tvůj popud, dokoupit tulipány a hlavně do záhonů trvalky v trsech:-)
    Můžeš mi prosím prozradit, kde ty je nakupuješ a on -line nebo přímo v oblíbeném zahradnictví ?Krásné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, na fotkách žádné chryzantémy nejsou, tak teď nevím... :-) Možná máš na mysli ty fialkové astry? Tak ty tam byly vždycky .-) Letničky mám vysety jen pod ovocnými stromy v zadní části zahrady .-) Těší mě, že ses rozhodla dát větší prostor trvalkám - trvalky nakupuji nejčastěji v zahradnictvích ve svém okolí a když na dálku, tak třeba v zahradnictví Flos, květiny Šíblová, trvalková školka Florianus, zahradnictví Basík, zahradnictví Krulichovi... Krásné podzimní dny i Tobě :-) A.

      Vymazat
    2. Vidíš to, já asi fakt budu muset jít k očnímu ;-)
      Nějak blbě vidím !
      Jasně, že astry, ještě, že ty my čteš myšlenky na dálku ;-)
      Díky !

      Vymazat
    3. Tak zkouším, jestli se náhodou netrefím :-)

      Vymazat
  2. Nádherná zahrada. Jsi opravdu nemírně šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, díky za návštěvu i kompliment, který si však úplně nezasloužím... možná spíš nesmírně tvrdošíjná a schopná zkoušet hodně dlouho, než se věci povedou :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Nedivím se, nádherné místo, Aničko. Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za zastavení i milý komentář :-) Teď je těch krásných míst vidět kolem nás spousty, příroda tomu hodně napomáhá. Jak já mám tohle období ráda! :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  4. Aničko, opravdu balzám na duši. :-) Mám ráda jaro, kdy to vše pučí, svěží barvičky a pak podzim, kdy se to vše teple zabarvuje. tato dvě období mám v poslední době nejraději. ;-) Aničko, zahradu máš nádhernou. :-)D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, vnímáme to úplně stejně :-) Díky za ohlas a krásné dny přeji A.

      Vymazat
  5. Aničko nádhera .... podzimní sluníčko umí udělat se zahradou divy ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, je to tak. Moc si tohle období užívám :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  6. Och, tvoja záhrada je úplne nádherná ♥ Plná jesenných farieb a presvetlená slniečkom... Alexandra

    OdpovědětVymazat
  7. Alexandro (nebo raději Sašo?), díky za milou návštěvu, díky které jsem objevila další krásný a inspirativní blog. Už se těším, až vyšetřím více času, abych jej mohla více prošmejdit, něco mi říká, že se mi u Tebe bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna