pondělí 8. října 2018

Sliby se mají plnit...

... nejen o Vánocích...

Když jsem šila velrybu pro malého sousedovic Sebíka, strhl se povyk, že chtějí taky.

Růžová pro Viki, tyrkysová pro Jirku :-)





Krásný den

A.

14 komentářů:

  1. Jé, to jsou povedené velryby !
    Krásný den Aničko !

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite urobia velku radost... Su krasne... Anicka, prajem pekne dni babieho leta.. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, už jsou nezbytnou součástí obou postýlek :-) Krásné babí léto i Tobě A.

      Vymazat
  3. Ty jsou tedy nádherné. Udělala jsi svým dětičkám velkou radost, viď!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já už jsem jim dlouho nic neušila, tak se to konečně povedlo... mám radost, že děti mají radost :-) Krásný zbytek dne. A.

      Vymazat
  4. Velryby jsou nádherné. Snad se jednou taky naučím ušít něco jiného, než jen poutko na ručníky :-) Přeju krásný den.
    e*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praevko, děkuji :-) A věřím, že naučíš... každý jsme začínali něčím úplně jednoduchým a postupně přidáváme... velrybky nejsou složité na ušití .-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. ŠIKULKA, ASI SE DO NÍ PUSTÍM TAKY...… přeji krásné dny se sluníčkem. Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko, všechny tři velryby jsou hezké, povedly se a hlavně udělají spoustu radosti. :-) Je to takový mazlík a polštářek v jednom a navíc od maminky. ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-)... Však já jsem se taky pomazlila .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna