čtvrtek 4. října 2018

Když Javorový...

... pokořují Javorci :-)


Zatím poslední z mnoha našich letošních dobývání beskydských tisícovek jsme si naplánovali na krásný nedělní den a byla to paráda!




Kopec to byl pořádný (1032 m n.m.) a vydali jsme se na něj po zelené turistické značce z Třince Oldřichovic. Z této strany jsme jej poznávali poprvé.







Z naší letošní beskydské výzvy už jsme tak zvládli vyšlapat po svých 24 z 32 vrcholů. I kdybychom už do konce roku těch posledních 8 "kousků" nedali, jsem moc ráda, že jsme se k ní dostali. Byla (a stále je) to skvělá inspirace pro naše horské toulky i velká motivace nesedět doma, nelenošit a naopak vyrážet často do přírody, která nás tolik dobíjí :-)

Krásné dny

A.

6 komentářů:

  1. Aničko,fandím celé tvé rodině a dobře vedeš děti.V dnešní době je to hrůza. U nás když jde dítě ze školy cestou domů v ruce mobil a nic ho jiného nezajímá.Mějte krásný aktivní výkend v přírodě.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na parádní výlet.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, to tedy byl :-) Snad ještě rodinu ukecám na pár dalších podobných :-)) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna