středa 1. srpna 2018

Kostka a vyšívaný květ...

... je pro mě dokonale hravá, veselá a chic kombinace pro jakoukoliv část oblečení.

Zdroj obrázků: www.pinterest.com


A že mě ta plná výšivka tak moc chytla, rozhodla jsem se jí zpestřit další budoucí kousek mého šatníku :-)

Inspirace z Pinterestu si sice hrají pouze s tzv. vichy kostkou, kterou kdysi proslavila Brigitte Bardot, ale stejně dobře si dovedu představit výšivku i na jiných károvaných vzorech (jeden takový zrovna cestuje na sukýnce, kterou jsem objevila na bazárku, z druhého konce republiky k nám domů).

Přesný motiv výšivky ještě vybraný, ani vymyšlený nemám, ale to přijde... .-)

A co vy? Líbí se vám kombinace kostky a květinové výšivky na oblečení nebo je to už pro vás hodně odvážná kombinace a místo kombinace různých vzorů raději sázíte na jistotu v podobě jednobarevných kousků nebo kombinace jen 2 - 3 barev?

Krásný den

A.

3 komentáře:

  1. Z toho všeho se mi moc líbí ta sukně z černobílé vichy kostky s červeným vyšívaným lemem. Jinak já na tyhle folklorní prvky moc nejsem. Ale proti gustu není dišputátu... Krásné léto, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, ty výšivky na kostce se mi líbí všechny.Ty určitě vybereš a opět to bude hezké.Krásný zbytek dne.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Aničko, já bych nemusela ty velké, které hodně vyniknou. Mně se líbí ty šaty vpravo nahoře. Ale je dobře, že se každému líbí něci jiného, jinak by nám stačily uniformy. ;-)Měj se fajn a těším se, co hezkého vymyslíš. :-) D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna