pátek 3. srpna 2018

V sedle...

... poníků se ocitaly celý tento týden naše děti díky účasti na pony kempu ve Vělopolí (nedaleko Českého Těšína).


Pro Jirku byla účast na kempu, který byl pojat jako příměstský tábor, premiéra, Viki už jej vyzkoušela před dvěma lety (skvělý tip jsem dostala od jedné z vás :-)). Díky slunečnému počasí a vysokým teplotám mi sice chodili špekáčci, ale spokojení špekáčci a to je nejdůležitější :-)

Děti si totiž nejen užívaly v sedle, ale měly i své povinnosti - zvířata čistily, hřebelcovaly, ale také sbíraly "koblížky" :-) V rámci denního programu vyrážely i na výlety do okolí, koupaly se v bazénku nebo zaskákaly na trampolíně v zázemí kempu. Spokojené byly i s domácí stravou, kterou pro ně připravili organizátoři.

Na dnešní poslední den kempu si pro nás s lektorkami připravily ukázku jízdy na ponících přes malé překážky a slalom... A na závěr jsme si to mohli vyzkoušet taky. Manžela bylo poníků při představě, že tahají jeho sto kilo živé váhy na bedrech, líto. Takže odmítl, ale já si to vyzkoušela :-)




Pokud jste z okolí, vřele doporučuji. Kempy se organizují každý rok, v průběhu celého roku pak mohou děti navštěvovat pravidelné tréninky.







Krásné dny

A.

2 komentáře:

  1. Aničko, to musel být bezva tábor, závidím, líbíl by se mi také. ;-) Hlavně, že si to dětičky užily i v těch strašných vedrech. Přeji krásný víkend. D. .-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, pro děti to musel být super zážitek! Bezva, že to není jen o užívání si, ale i o práci a povinnostech okolo zvířat. Fakt super.
    Mějte všichni krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna