pondělí 9. října 2017

Začátkem října...

..., obzvlášť když jí prosvítí podzimní sluníčko, je podle mě nejkrásnější...

























































































Krásné pozdravy z naší podzimní kvetoucí zahrady :-)

A.

12 komentářů:

  1. Aničko,
    pastva pro oči to tvé zahradní království !
    A ten Váš hlídač :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, Ty mě umíš vždycky potěšit :-)) Děkuji moc i za Sandy. Měj se krásně! A.

      Vymazat
  2. Aničko, ani jsem nevěděla, že máte doma takového nádherného chlupáče! Tomu se musí na tak krásné zahrádce hezky vegetit :-) :-)
    Zahradu v podzimním kabátku je moc krásná, užívej si barviček dokud můžeš, myslím, že první sníh tu máme coby dup... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, máme od června letošního roku :-) Je to moc hodná psí slečna.

      A k tomu prvnímu sněhu, ještě s ním chvíli počkej, podzim ještě ani pořádně nezačal... :-) Krásné dny

      A.

      Vymazat
  3. Ahoj Ani,

    máš pravdu. Podzimní sluncem zalité dny jsou moc krásné, zahrada hraje všemi barvami. Taky se kochám. Akorát letos toho sluníčka moc nebylo ale deště je třeba. Pěkně se ti to rozrůstá a podařila se ti krásná zákoutí. Je to pravá zahrada s příběhem, plná života. Jen více takových. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, díky za zastavení i krásný komentář. Těším se, že to v dohledné době vyjde i osobně, ať už u nás nebo u Tebe, jsem moc zvědavá na Tvou malou slečnu :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  4. Máš nádhernou zahradu a fotky ukazují jaký k ní máš vztah. Krása
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, moc děkuji za milá slova. A vztah - snad z těch fotek čiší jen vřelost a velká láska, protože přesně takový vztah já k zahradě mám :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Dobrý den, Aničko kráása a Sandy je nádherná. Já jsem konečně začala zazimovávat květiny.Bylo mi jich líto,krásně ještě kvetly.Nechávám na pavlači begonie,ty uklízím po prvním mrazíku. Kanny taky ještě kvetou
    Mějte hezké dny. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc zdravím. Já už jsem balkónovky také stáhla z truhlíků a kany také. Uskladňuji je na zimu u našich a když byla minulý víkend cesta... tak nebylo co řešit .-) Krásné podzimní dny A.

      Vymazat
  6. máte to moc hezké.. jak to děláte, aby vám to pejsek neponičil..:) :D náš tuze rád zahradničí..pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, děkuji za zastavení i komentář. K Vaší otázce - nijak, ona je prostě tak hodná (zatím) :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna