pátek 27. listopadu 2015

Oříšky pro Popelku,...

... vyšívané srdeční červenou, nesmí ani letos o Vánocích chybět. Deset kousků pro náš školní adventní jarmark. 


Pokaždé, když je vyrábím, musím si pobrukovat krásnou melodii z pro mne nejkrásnější vánoční pohádky s Popelkou Libuškou Šafránkovou - Tři oříšky pro Popelku :-)

Krásný den

A.

6 komentářů:

  1. Aničko moc pěkné, krásné motivky. :-) Ty už toho na jarmark máš pořádný balík! Jó, "tvoje" prasátko, budu šít s holkama ve škole. ;-) Pěkný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla napsat, že tuhle pohádku taky miluju, každý rok se na ni těším. ;-)

      Vymazat
  2. Aničko, ty jsou dokonalé..krásné a jednoduché výšivky...díky moc za inspiraci..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky za komentář. Ať se povedou i ty Tvé, pokud se do nich letos pustíš. Krásnou 1. adventní neděli A.

      Vymazat
  3. Aničko, opět obdivuji, kolik toho chystáte, máte to nádherné! Krásný adventní víkend! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduš, děkuji za nakouknutí i komentář. A pokud si dobře pamatuji, my dvě jsme si už tykaly, nebo ne? .-) Krásnou 1. adventní neděli A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna