čtvrtek 5. listopadu 2015

Mimořádně...

... (a na hodně dlouhou dobu naposled) pro vás jsem si zapózovala v nové háčkované sukni na podzim a zimu, když se vás ozvalo víc, které byste sukni rády viděly na živém organismu a zajímaly se o kombinace s dalším oblečením ap. :-)

Snad vás tedy v tomto příspěvku nezklamu. Jediný kompetentní fotograf v naší domácnosti mi v době focení odcestoval na druhý konec republiky a na mé dva malé pomocníky se v tomto ohledu nechci ještě příliš spoléhat... K újmě by nemuselo dojít jen u vašich očí, nýbrž i u mého fotografického aparátu a to by mne mrzelo, byť jsou na trhu i nepoměrně dražší kousky :-) Nápomocny mi tak byly velké zrcadlové dveře vestavěné skříně v předsíni (první nepublikovatelné fotky odhalily mezery v oblasti leštění, pro další, zde publikované, jsem se tak již snažila zajistit patřičnou nápravu :-))

Modro-hnědá kombinace (tmavě hnědý rolák, karamelově hnědé sako, světle hnědé kožené šněrovací boty, doplňky buď v hnědo-fuchsiové či modro-bílé kombinaci)

 Modro-fuchsiová kombinace (fuchsiový rolák, karamelově hnědé sako, světle hnědé kožené šněrovací boty, doplňky v hnědo-fuchsiové kombinaci)

 Modro-bílá kombinace (bílý rolák - pokud možno se spodním prádlem tělové barvy :-), karamelově hnědé sako, světle hnědé kožené šněrovací boty, doplňky buď v hnědo-fuchsiové či tmavě hnědé kombinaci, své jistě udělá i volba barvy punčocháčů - zde světle modré či tmavě hnědé). Rolák se může nosit dovnitř sukně i vytáhnout ven.

 A to nejodvážnější nakonec :-) Kombinace modré s ještě větší dávkou fuchsiové (fuchsiový rolák, světle hnědé kožené šněrovací boty, doplňky v hnědo-fuchsiové kombinaci, fuchsiová barva punčoch)

Toto je tedy má inspirace... Věřím ale, že byste si každá našla i odlišnou, tu svou, která by vyhovovala právě vám a vašim barevným či stylistickým preferencím i obsahu vašeho šatníku... Určitě by dobře vypadala třeba kombinace s klasickou černou, světle či tmavě šedou... možná i khaki... Já však černou moc nemusím (i když ji samozřejmě také občas nosím). Černá mi však přijde jako barva, po které v podobných případech sáhneme téměř každá intuitivně jako po první. Snažila jsem se tedy nabídnout spíše méně tradiční kombinace a ukázat, že i zapojení dalších barev může mít něco do sebe, obzvlášť ve dnech, kdy již nebude tolik sluníčka :-) Snad se to alespoň trochu povedlo.
Krásný den

A.

30 komentářů:

  1. Aničko,nádhera,nádhera.Jsi obrovská šikulka.A krásná,štíhlá.I když jsme obličej neviděla,vím,že jsi krásná.Mám ráda tvůj blog.Alkababka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alkababi, díky za návštěvu i první nadšený komentář :-) Jsem moc ráda, že se Ti můj blog líbí. Tak zase někdy příště :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, super! Sukně se ti moc povedla a strašně moc ti sluší. :-) (Myslím, že tobě by slušel i pytel na brambory. ;-))
    Pěkný den, Dáša. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za lichotivý komentář. S pytlem na brambory ale nesouhlasím :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Bravo, bravo, i já ráda míchám barvy, černé je u mne pomálu. A ty botky jsou super!! Já už sukni dodělávám-knoflíky a léga. Ale vlastnit ji nebudu, je to dárek pro velmi štíhlou ženu mého syna ;-))) a vybrala si barvu šedou.
    Tobě moc sluší Aničko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak to jsem ráda, že v tom svém barevném "šílenství" nejsem sama :-) Botky mám teprve pár dnů - narazila jsem na internetu na velké slevy podzimních bot u Bati a neodolalala jsem. Hodí se ke stylu oblékání využívající některé prvky z pánského šatníku/botníku (kravaty, kalhoty a la Marlene Ditrich, vestičky, ad.) který se mi líbí už hodně dlouho. Určitě tak u mne budou hodně využívané :-) A jak tak koukám, Ty jsi za mnou s tvorbou v těsném závěsu :-) Mám radost, že jsem Tě sukní navnadila. Snad udělá radost i Tvé snaše, barva bude určitě super :-) Ještě jednou díky za komentář a krásný den A.

      Vymazat
  4. wow, tak opravdu tleskám, až tu duní stěny :-) Krásná sukýnka a barevné kombinace s dalším oblečením, no super. No mít tvoji postavu, tak do toho jdu taky, ale v mém případě by sukně působila spíš nelichotivě :-) Na tobě však dělá opravdu parádu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky za dunění stěn vyvolané Tvým opravdovým tleskáním :-) A udělala si mi velkou radost, že Tě mé nápady na barevné kombinace s dalším oblečením nadchly. Jinak k sukni a různým postavám - já si myslím, že pokud by se upravil střih tak, aby se sukně směrem dolů trochu víc rozšiřovala do áčka a byla kapánek volnější, mohla by spolu s lehce přiléhavým vrškem slušet i vypracovanějším částem těl našich žen :-) Krásný den A.

      Vymazat
  5. Páni, to je bomba, Aničko! Na těle je to úplně něco jiného než na předchozích fotkách. Vůbec jsem si tu modrou neuměla představit v kombinaci s jinými barvami a jsem víc než příjemně překvapená. Vypadá to skvěle, takže slibuji, že příště už ani neceknu nad zvláštní volbou barvy či jak jsem to tenkrát nazvala. :D Vážně krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni a to já jsem si říkala, jestli u vás sukni tím navlečením na tělo a nafocením úplně nezazdím :-)) Moc mě těší, že Tě mé barevné variace se sukní oslovily a snad i tak, že alespoň občas dovolíš vstoupit do svého šatníku i jiné než černé barvě. Byla by to škoda, obzvlášť když si psala, že Ti ještě není ani třicet (co bych pak měla povídat já? :-)) Navíc i starší ženy nejsou odkázány jen na tmavé či nevýrazné barvy. Alespoň jeden barevný kousek (třeba formou šátku, bižuterie, opasku, ... a nebo rovnou halenky či svetříku) dokáže každou ženu doslova rozzářit. A nemusí jít vždy o výrazné barvy... u někoho vzhledem k jeho barevnému typu úplně postačí nějaká pěkná pastelová barva. Zrovna dnes mi přišel do mailové schránky propagační letáček z Orsay, kde se ladí "na pastelovou zimu"... Krásný den A.

      Vymazat
  6. Krása a moc se mi líbí neotřelé kombinace a hlavně absence černé, taky se jí snažím ze šatníku vyřazovat i když někdy je jí třeba:) Mimo jiné máš i moc krásné korále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jino, moc díky ohlas. Mám radost, že se Ti mé barevné experimenty líbí. A obecně nic proti černé, jen mi jí někdy přijde v okolí zbytečně moc :-) Ke korálům - díky... já jsem tak trochu jejich nadšená sběratelka :-))) Krásné dny A.

      Vymazat
  7. Aničko, jste kočka!
    Sukně je super, barevné kombinace neotřelé. Skutečně inspirativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, prosím tykejme si. Já už to tolikrát u Vás na blogu porušila, že si pokaždé, když odpálím nějaký svůj komentář bez kontroly vykání/tykání, připadám jako absolutní nezdvořák a destruktor společenské etikety :-) Díky moc za ohlas k sukni i barevným kombinacím. Těší mě, že inspirují i další :-)) Krásné dny A.

      Vymazat
  8. Aničko, tleskám! Krásná sukně, barevné kombinace i ta postavička! Určitě jsem pro více takových příspěvků! Moc ti to sluší:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji. Za všechny komplimenty, vč. té "postavičky" (u nás v rodině není štíhlá postava úplně samozřejmost, resp. musíme pro ni něco udělat, zadarmo ji nemáme, ale alespoň se mi potvrzuje, že když se chce... hodně věcí jde :-))) A díky za další výzvu... že by nějaké módní či stylistické okénko? .-) To už ale ze mne bude brouk Pytlík se vším všudy :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  9. krásný sluníčkový den Aničko, padám, ta sukně je famózni, slušivá, kombinace krásné, škoda, že neumím háčkovat...Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, díky za návštěvu i odhalení z anonymity :-) Prosím nepadej, ale kup přízi, pletací háček, "nalistuj" si v mých návodech třeba ten na háčkovanou čepici a hurá na to! A příští rok to bude třeba i ta sukně :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  10. V sexi tričku postavičku měla ham ham. Teda Aničko, to je fakt bomba, představovala jsem si k té sukni nějaké fuchsiové punčocháče, ale teď vážně nevím, která kombinace se mi líbí víc. je to fakt pecka.Ale je fakt, že tobě by slušel opravdu i ten pytel od brambor.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, díky za úvodní zpívankové entré i krásný komentář :-) A pokud se nemůžeš rozhodnout, která z nabízených variant se Ti líbí více... o to líp :-)) Krásný den A.

      Vymazat
  11. Zdravím Aničko :-). Sukně vypadá parádně a moc sluší. Všechny barevné varianty jsou pěkný, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, díky za chvilku v nabitém mj. i pracovním programu, kterou si pro mne a svůj komentář našla. Krásný den i Tobě A.

      Vymazat
  12. Aničko, ty jsi kooočka. Moc ti to sluší.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, tak to jsem ráda, že jsem se fotila jen od pat nejvýš po bradu. Takhle jsem z toho vyšla opravdu "se ctí" :-)) Díky za komplimenty a krásný den přeji A.

      Vymazat
  13. Krasa naozaj. Sukna je fantasticka, musim povedat, ze sa mi pacila ako som ju videla rast, ale toto som naozaj necakala. A Vasa postava ako stihla jedlicka, ste naozaj kocka ako vsetci pisu ,velka sikulka a obdivujem tu Vasu vitalitu. Krasny vikend Vam prajem...Anta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ando, díky za komentář i návštěvu :-) A s tou jedličkou jste mi připomněla jednu melodii dědy Mráze o tom, jak v lese vyrostla jedlička... v jedné slavné ruské pohádce :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  14. Aničko,
    i já komentovala tvůj příspěvek se sukní, ale koukám, že se někam ztratil :-)
    Tak ještě jednou .
    Já to věděla, že budeš štíhlounká, když zvládáš tolik aktivit v rekordním čase !
    Moc Ti sukénka s barvičkami sluší, určitě při cestě do Prahy se všichni cestující za tebou otáčeli ? ;-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já to nechápu. Leda že by spadnul mezi spamy... Dříve už se to někomu stalo... Tak jsem ráda, že jsi napsala ještě jednou. A k té cestě do a z Prahy - já neměla moc čas to sledovat... to víš, po tolika letech sama ve velkoměstě :-))) Krásný večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna