pondělí 2. listopadu 2015

Dušičkový věnec...

... na hrobku rodiny mého muže jsme každoročně kupovali. Do předloňska. Loni muž prohlásil, že když neustále něco motám pro nás, dovedu jistě vyrobit i pěkný věnec dušičkový. 

Loni tedy premiéra a letos motání následovníka. Dlouho jsem se potýkala s problémem nedostatku chvojí. Vyřešila to však sobotní návštěva u mých rodičů (disponujících dostatkem vzrostlých jehličnanů), během níž jsem stihla s našima pěkně poklábosit, obdivovat jejich proměnu kuchyně a obývacího pokoje, zkontrolovat zahradu, dobře pojíst, "vyvenčit" obě děti i umotat věnec (vlastně dva, ten druhý, maličký zůstal mamce jako bonus za poskytnutý "zelený" materiál, ukážu vám jej v některém z dalších příspěvků).


Kromě větviček jedličky, túje a jalovce, jimiž jsem obalila slaměný korpus věnce a několika šlahounů břečťanu,  jsem na letošní dušičkový věnec použila celou řadu přírodnin přivezených z vlastní zahrádky - květenství rozchodníkovců, podzimních aster, hortenzie velkokvěté či kvetoucích okrasných travin (ozdobnice čínská, dochan psárkovitý), ale také plody hlohyně či žlutá "jablíčka" hlohu tečkovaného a pár velkých borovicových šišek (ty mám od kamarádky).

Poklidný svátek dušičkový plný krásných vzpomínek

A.

6 komentářů:

  1. Aničko moc se ti povedl, líbí se mi ta pestrost použitých přírodnin.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, díky. Jsem ráda, že jsem se do něj nakonec pustila :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, věnec je nádherný,moc se ti povedl(jako vše, na co sáhneš)
    Díky za nádhernou inspiraci.
    Krásný den.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, díky za zastavení i milá slova :-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna